Адміністрація в розрізі
Історія
Як театр починається з вішалки, так і район — з приміщення райдержадміністрації. Але так склалося, що тривалий час підрозділи Солом’янської райдержадміністрації були територіально розташовані на великій відстані один від одного. Враховуючи те, що після об'єднання у 2001-му році Жовтневого і Залізничного районів, в одному приміщенні фактично повинні були працювати колективи двох адміністрацій. І от до свята - 85-ої річниці районного самоврядування, солом'янська громада отримала в подарунок довгоочікуване велике і просторе приміщення райдержадміністрації. Тепер усі підрозділи, окрім архівного відділу та управління праці та соціального захисту, розмістилися в одному місці. Саме така компактність дала змогу Солом'янській РДА першій серед інших десяти районів столиці відкрити Центр надання адміністративних послуг, який не втрачає лідируючих позицій серед подібних центрів не лише в місті Києві, а й по всій Україні.
Будівництво ж адміністративного корпусу розпочалося у листопаді 2003 року. Замовлення районної державної адміністрації за проектом АТ «Київпроект» виконала холдингова компанія «Київміськбуд». В експлуатацію об'єкт введено у лютому 2006 року.
Сьогодні будівля Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації це якісне та органічне поєднання сучасних архітектурних і технічних рішень, що гармонійно вписалося у благоустрій Солом'янського району.
Інфраструктура
Розташування адміністрації на вигідній транспортно-шляховій розв’язці на Севастопольській площі дає змогу мешканцям, підприємцям та гостям району зручно дістатися до неї з будь-якої частини міста.
При будівлі є зручна паркувальна зона для легкових автомобілів.
З обох сторін адміністрації знаходяться зелені зони для відпочинку мешканців. На одній з них влаштували затишний сквер з сучасною ігровою зоною для малюків та дітей дошкільного віку. Інша знаходиться перед адміністрацією і являє собою широку алею із зеленими насадженнями та квітковими клумбами. Кожен рік працівники районного зеленбуду створюють неповторні квіткові композиції, які радують тисячі відвідувачів та перехожих. У вечірній час алея та сквер добре освітлюються та користуються великою популярністю серед мешканців району для прогулянок та відпочинку з дітьми. Також у вихідні алею полюбляють використовувати велосипедисти та ролери.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Інтер’єр
Зайшовши всередину адміністрації відвідувачі одразу потрапляють у великий, просторий, завжди добре освітлений природнім світлом через прозорий атріум, хол.
Біля самого входу гостей зустрічає довідкова служба, де завжди можна отримати консультаційну та довідкову інформацію з загальних питань та зорієнтуватися, який із підрозділів адміністрації вирішує те, чи інше питання. Біля довідки розміщується найважливіша для відвідувачів інформація: графік прийому громадян, графік роботи Центру надання адміністративних послуг, важлива інформація податкової служби, по кабінетне розташування підрозділів адміністрації. Окрім цього, детальні схеми розміщення підрозділів та пунктів надання послуг можна знайти на кожному поверсі будівлі. На час проведення масових заходів або зборів в адміністрації на першому поверсі працює гардероб.
Також біля входу знаходиться телефон для внутрішнього зв’язку з працівниками адміністрації.
У холі є додаткові інформаційні куточки з актуальною інформацією різних підрозділів та стенди з фотографіями найважливіших подій з життя району. Можна також ознайомитися із картою Солом’янського району в масштабі 1:6300.
Композиційним центром будівлі є просторий атріум з прозорим дахом. Вікнами до нього виходять робочі кабінети працівників адміністрації.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Весь перший поверх займає Центр надання адміністративних послуг, детальніше про який ітиметься далі. Саме тому тут працюють підрозділи, які надають найбільшу кількість послуг відвідувачам та безпосередньо працюють з ними. Кожен кабінет має персональні дощечки з інформацією про підрозділ, посаду та ім’я працівника адміністрації. У коридорах адміністрації також розміщені вказівники по нумерації кабінетів для зручного орієнтування по адміністрації.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Також на першому поверсі для відвідувачів працюють відділення «Укрпошти», термінали оплати послуг та банкомат.
На пошті можна придбати необхідні канцелярські товари, відправити листа або зробити поштовий переказ. Для підприємців встановлено термінали оплати послуг. Тепер відвідувачі мають змогу не тільки оплатити реєстраційні дії, а й провести розрахунки за комунальні платежі та інше.
На другому поверсі знаходиться приймальня голови райдержадміністрації та його першого заступника. Саме до неї ведуть центральні сходи з першого поверху.
Окрім робочих кабінетів, у будівлі знаходяться зали для засідань, конференц-зал, архіви. Мала (на 120 осіб) та велика (на 310 осіб) зали знаходяться на четвертому поверсі і забезпечені сучасним аудіовізуальним та інформаційним обладнанням, що дозволяє проводити наради, засідання, концерти, творчі заходи, брифінги та прес-конференції. На цьому ж поверсі розміщена невеличка картинна галерея, де представляються роботи сучасних вітчизняних художників, результати дитячої творчості та малюнки учасників районних конкурсів.
Також творчі заходи, концерти та навіть бали райдержадміністрація проводить у центральному холі приміщення, завдяки просторості та гарному освітленню атріуму.
На цокольному поверсі, окрім паркінгу на 50 авто, розташовані також технічні приміщення та служба охорони.
Будівля адміністрації облаштована зручними ліфтами з якісним освітленням, екраном індикації поверху та дзеркалами.
Велику увагу приділено озелененню приміщення.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Безбар'єрне середовище
Сприятливі умови для перебування і пересування адміністрацією створені абсолютно для всіх її відвідувачів, враховуючи і людей з обмеженими фізичними можливостями.
Починаючи із вхідної групи зі зручним і безпечним пандусом та широкими автоматичними дверми, широкими ліфтами з поручнями, і завершуючи спеціально облаштованими кабінками в усіх вбиральнях будівлі.
Для відвідувачів на візках окремо розміщений інформаційний кіоск, по висоті пристосований для комфортного управління.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Технічне забезпечення
З точки зору інженерного забезпечення приміщення адміністрації обладнане найсучаснішими видами телефонного зв'язку, відомчою АТС на 400 номерів, спецзв'язком, структурованою кабельною телефонною та комп'ютерною мережами, системою безпеки, системою диспетчеризації та автоматики будинку, сучасними конференц- та телекомунікаційними системами.
Кабінети працівників адміністрації також забезпечені сучасною технікою, що дає можливість швидко та якісно провести обслуговування відвідувачів.
Центр надання адміністративних послуг
Серцем адміністрації є Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП). Як зазначалося, він знаходиться на першому поверсі Солом’янської райдержадміністрації.
Загальна площа Центру 1,5 тис кв. м. Це 35 робочих місць, де адміністраторами Центру надання адміністративних послуг приймаються заяви та документи для отримання 106 адміністративних послуг, з них 3 види документів дозвільного характеру та 1 освітня послуга. Разом з тим на базі Центру здійснюється прийом заяв та документів державними реєстраторами відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Солом’янського району Реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві для отримання 11 адміністративних послуг Реєстраційної служби.
Всі кабінети ЦНАП прозорі та виходять в центральний атріум. Кожен із них має свій номер та робочі місця, які вказуються на електронному табло. Також в холі працює безкоштовний консультаційний центр, де відвідувачам надається безкоштовна юридична допомога з правових питань.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Для упередження створення великого натовпу в Центрі впроваджено електронну чергу. Автоматизована система керування діє за допомогою 2-ох реєстраційних терміналів, які за запитом відвідувача видають йому талон на час та місце прийому працівником Центру надання адміністративних послуг. Про просування черги сповіщають 8 моніторів, розміщених в різних місцях очікування. Для зручності орієнтування всі кабінети надання послуг пронумеровані великими цифрами, які визначають номер місця адміністратора. Біля кожного столу працівника знаходяться невеликі електронні табло з індикацією номера робочого місця адміністратора та номера талону, який викликає адміністратор. Інформація про прийом наступного відвідувача також супроводжується звуковим сигналом. Окрім того, на моніторах відображається “бігучий рядок” з актуальними новинами адміністрації та державної податкової служби району.
Також для уникнення черг адміністрацією надається можливість запису на отримання адміністративної послуги через інтернет або за телефоном.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Велика зручна зона для очікування знаходиться в основному холі на першому поверсі. Тут є достатня кількість м’яких диванів для комфортного відпочинку та робочих столів для зручного заповнення документів або роботи зі своїм ноутбуком. Також відвідувачам надаються необхідні для заповнення реєстраційних документів довідники та реєстри. Для зручного та продуктивного процесу очікування гостям адміністрації доступний безкоштовний Wi-Fi інтернет. У центральному холі знаходиться зручний багатофункціональний апарат, який дає змогу зробити ксерокс, роздрукувати всі необхідні бланки документів, або власні файли, використовуючи різні носії інформації. Також впродовж робочого часу в адміністрації працює заклад громадського харчування «Єврохата», де також розміщений монітор для відслідковування реєстраційної черги.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Кожен підрозділ, який приймає відвідувачів має інформаційні стенди з необхідними бланками та зразками їх заповнення. Також біля зон очікування знаходяться стенди з анкетами оцінювання якості надання адміністративних послуг. Кожен відвідувач має змогу заповнити анкету та дати свою оцінку Центру надання адміністративних послуг Солом’янської райдержадміністрації.
Окрім реєстраційних терміналів в холі знаходяться ще 3 інформаційних. Вони дають можливість користувачу швидко отримати необхідну інформацію стосовно прийому громадян, стандартам надання послуг, останніх новин адміністрації району та місцевих органів влади.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Працівники
У Солом’янській райдержадміністрації працює понад 350 осіб. Майже всі з вищою освітою. Переважна кількість працівників адміністрації віком до 45 років. Керівництву вдалося зберегти спадковість поколінь, тому при переважній кількості фахових та досвідчених державних службовців, велика увага приділяється вихованню молодих і перспективних працівників. Фактично процес підготовки та перепідготовки кадрів є для адміністрації безперервним з постійною позитивною динамікою.
Особливо варто відзначити участь працівників Солом’янської райдержадміністрації у Всеукраїнському конкурсі «Кращий державний службовець». У нашому колективі з моменту започаткування конкурсу у 2007 завжди серйозно ставились до цього виду підвищення кваліфікації. І фактично щороку наш колектив має переможців та лауреатів конкурсу 2 та 3 турів.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Представництво в мережі Інтернет
Адміністрація Солом’янського району з 2001 року має офіційний сайт, який надає багато інформаційних та консультаційних послуг. У 2004 році сайт став переможцем Всеукраїнського конкурсу “Найбільш відкритий орган місцевого самоврядування в мережі Інтернет".
У 2013 році дизайн та структуру сайту було повністю оновлено, відкрито багато нових інформаційних розділів та сервісів.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Місія
У 2009 році за рішенням організаційного комітету з проведення всеукраїнського конкурсу «Приязна адміністрація», у номінації «Районні, районні у м. Києві та м. Севастополі державні адміністрації» переможцем визначено Солом’янську районну у м. Києві державну адміністрацію.
Це дуже висока але виправдана оцінка нашій діяльності, тому ми і надалі плануємо іти на зустріч клієнтам, слідкувати за вимогами часу і розвиватися, постійно покращуючи якість надання послуг та умови перебування відвідувачів в адміністрації.
Наша мета – об’єднавши мудрість, фаховість та професіоналізм досвідчених працівників, свіжий погляд перспективного молодого покоління та найсучасніші інформаційні та виробничі технології, зробити комфортнішим проживання, навчання та роботу в рідному районі кожного солом’янчанина.