- Житлово-комунальний сервіс
- Новини
- Житлово-експлуатаційні організації
- ОСББ (створення, функціонування)
- Технічна характеристика житлових будинків КП «Керуюча компанія»
- Ваш будинок
- Програма економічного та соціального розвитку м. Києва на 2021 рік
- Оперативно-диспетчерські служби
- Тарифи на житлово-комунальні послуги
- Інформація для співвласників багатоквартирних будинків
- Енергозбереження
- Підприємництво
- Розвиток району
- Солом'янка спортивна
- Громадськість району
- Громадський бюджет
- Про район
- Фотогалерея
- Відео
Підрозділи
Відділ з питань реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб
Начальник відділу - Силенко Наталія Іванівна, тел. 207 09 41.
Заступник начальника відділу – Кострубіцька Лідія Іванівна, тел. 248 59 66.
Список відповідальних працівників:
Головний спеціаліст - Чавичалова Любов Миколаївна, тел. 207 09 04;
Головний спеціаліст - Холопова Тетяна Володимирівна, тел. 207 09 04;
Головний спеціаліст - Савчук Інна Вікторівна, тел. 207 09 42,
Головний спеціаліст - Золотарьова Тетяна Володимирівна, тел. 207 09 42,
Головний спеціаліст - Ткаченко Людмила Юріївна, тел. 207 09 04;
Головний спеціаліст - Мединець Наталія Георгіївна, тел. 207 09 04;
Провідний спеціаліст - Котко Тамара Олександрівна, тел. 207 09 42;
Старший інспектор - Вальченко Олена Петрівна, тел. 248 16 56.
Адреса: 03020, м. Київ, проспект Повітрофлотський, 41, каб. 465, 451, 442
Телефони: 207 09 41, 248 59 66, 207 09 14, 207 09 42
Часи роботи:
понеділок - четвер з 8.00 до 17.00,
п'ятниця з 8.00 до 15.45,
перерва з 12.00 до 12.45.
З грудня 2016 року довідка за Формою №3 (про склад сім’ї) втратила чинність (постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 861 внесено зміни до постанови Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 11.12.1984 № 470 та виключено форму №3 з переліку документів). Витребування подання довідки за формою №3 чи надання послуг з видачі довідки за формою №3 не передбачено законодавством.
Довідка про реєстрацію місця проживання особи (додаток 13) не є замінником довідки за формою №3 та дублює інформацію про місце реєстрації, що міститься у паспорті громадянина України.
Для отримання довідки про реєстрацію місця проживання особи, громадянам необхідно звертатись до центрів надання адміністративних послуг районних в місті Києві державних адміністрацій.
Для спрощення отримання інформації про реєстрацію місця проживання жителів міста Києва до Реєстру територіальної громади міста Києва підключено державні органи та організації для обміну інформацією про місце реєстрації громадян, на підставі якої оформлюються субсидії, пільги та надання послуг, без залучення громадян з наступними державними органами та організаціями:
АТ «Київгаз»;
ПрАТ «АК «Київводоканал»;
ПрАТ «АК «Київенерго»;
Комунальний концерн «Центр комунального сервісу»;
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві;
Центральне об’єднане управління Пенсійного фонду України в м. Києві;
Правобережне об’єднане управління Пенсійного фонду України в м. Києві;
Лівобережне об’єднане управління Пенсійного фонду України в м. Києві;
Департамент будівництва та житлового забезпечення ВО КМР (КМДА);
Департамент соціальної політики ВО КМР (КМДА);
Київський міський територіальний центр соціального обслуговування;
Служба у справах дітей та сім’ї РДА;
Управління соціального захисту населення РДА;
Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат;
Відділи приватизації державного житла управління житлово-комунального господарства та будівництва РДА;
Управління молоді та спорту РДА;
Управління (центри) надання адміністративних послуг міста Києва;
Відділи з питань майна комунальної власності РДА;
Відділи обліку та розподілу житлової площі РДА;
Територіальні центри соціального обслуговування;
Нотаріуси.
Приватні виконавці.
Суди.
ПРИ ЗВЕРНЕННІ ДО ВКАЗАНИХ ДЕРЖАВНИХ ОРГАНІВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ НЕ ПОТРІБНО ПОДАВАТИ ДОВІДКУ АБО ВИТЯГ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ ОСІБ, ТАК ЯК ОБМІН ЦІЄЮ ІНФОРМАЦІЄЮ ВІДБУВАЄТЬСЯ БЕЗ ЗАЛУЧЕННЯ ГРОМАДЯН!!!
Додаток: зкачати
2. Реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання військовозобов’язаних громадян
Відповідно до статті 37 пункту 3 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» призовники та військовозобов’язані після прибуття до нового місця проживання зобов’язані в семиденний строк стати на військовий облік та не раніше ніж за три дні до вибуття з місця проживання знятися із зазначеного обліку.
Згідно зі статті 38 пункту 2 абзац 1 цього Закону органи виконавчої влади, що здійснюють реєстрацію місця проживання чи перебування осіб зобов’язані здійснювати реєстрацію за місцем проживання чи зняття з реєстрації призовників, військовозобов’язаних та резервістів лише в разі наявності в їхніх військово-облікових документах позначок військових комісаріатів відповідно про зняття з військового обліку або про перебування на військовому обліку за місцем проживання.
Якщо військовозобов’язаний або призовник, який прибув з другої місцевості, був знятий з військового обліку у військовому комісаріаті за місцем попереднього місця проживання, реєстрація місця проживання військовозобов’язаних здійснюється лише в разі наявності в військово-облікових документах позначки про перебування на військовому обліку за місцем майбутнього проживання. Зняття з реєстрації здійснюється лише за умови відмітки військового комісаріату про зняття з військового обліку.
Належність до виконання військового обов'язку визначає військовий документ, види якого визначені пунктом 16 Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов'язаних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 грудня 2016 року № 921, а саме: військовий квиток, тимчасове посвідчення або посвідчення про приписку до призовних дільниць.
Вказані документи в обов'язковому порядку повинні бути у всіх чоловіків, віком від 17 до 60 років та у військовозобов'язаних жінок віком від 19 до 50 років. У разі втрати (псування) військових документів, вказаними категоріями громадян України, військові комісаріати у обов'язковому порядку видають їх повторно.
Довідки замість військового квитка, які видавались раніше комісаріатами, не являються військово-обліковими документами і підлягають невідкладній заміні.
3. Як актуалізувати кількість зареєстрованих осіб для отримання коректних нарахувань за спожиті комунальні послуги не виходячи з дома?
За допомогою онлайн-сервісу “Дистанційне обслуговування”; https://cks.com.ua
Через мессенджер у Facebook; Комунальний концерн “Центр комунального сервісу” @cks.com.ua
За допомогою Skype; Солом’янський: CKS_SOLOM_1; CKS_SOLOM_2
За телефоном call-центру: 247-40-40 (ЦКС Солом’янського району – 591-16-29; з пн – пт: 08.00 – 20.00)
Звертаємо увагу!
Не потрібно надавати довідки, витяги та інші документи, що підтверджують кількість зареєстрованих осіб, оскільки Центри комунального сервісу м. Києва підключені до інформаційної системи “Реєстр територіальної громади м. Києва”