
Начальник управління (Центру) – Бондаренко Людмила Михайлівна, кімн. 159.
Підпорядкованість управління – голові Солом‘янської районної в місті Києві державної адміністрації.
Відділ надання адміністративних послуг:
Заступник начальника управління – начальник відділу – Московченко Юлія Миколаївна, кімн. 115а.
Заступник начальника відділу – адміністратор – Хилько Олена Володимирівна.
Відділ оформлення біометричних документів:
Заступник начальника управління – начальник відділу – Ільющенкова Ірина Василівна, кімн. 103.
Відділ організаційного забезпечення та інформаційної роботи:
Начальник відділу – адміністратор – Золотаревська Тетяна Вікторівна, кімн. 113.
Відділ бухгалтерського обліку та звітності:
Начальник відділу – головний бухгалтер – Майка Ольга Володимирівна, кімн. 115.
Сектор з питань управління персоналом:
Завідувач сектором – Остапець Альона Олександрівна, кімн. 250.
Головний спеціаліст з юридичних питань – Голодинець Ольга Валентинівна, кімн. 250а.
Адреса: 03020, м. Київ, просп. Повітрофлотський, 41
Телефони: (044) 202-60-38, (044) 202-60-39
Email: [email protected]
ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
СОЛОМ’ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНСТРАЦІЇ
|
проспект Повітрофлотський, 41
|
бульвар Чоколівський, 40
|
Графік прийому громадян:
|
Понеділок, вівторок: 08.00 – 18.00
Середа: 08.00 – 19.00
Четвер, п’ятниця: 08.00 – 18.00
Субота: 09.00 – 18.00
Неділя: вихідний
без перерви на обід
|
|
ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
СОЛОМ’ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНСТРАЦІЇ
|
Начальник управління (Центру) надання адміністративних послуг
Бондаренко Людмила Михайлівна
e-mail: [email protected]
|
Заступник начальника управління – начальник відділу надання адміністративних послуг
Московченко Юлія Миколаївна
e-mail: [email protected]
|
проспект Повітрофлотський, 41
|
бульвар Чоколівський, 40
|
Довідкова, адміністратори
|
(044) 202-60-38, (044) 202-60-39
|
Довідкова, адміністратори
|
(044) 202-60-38, (044) 202-60-39
|
Основні завдання управління (Центру):
- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора;
- організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших органів виконавчої влади.
Основні функції управління (Центру):
- забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;
- надає суб’єктам звернень вичерпну інформацію та консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг і видачі документів дозвільного характеру;
- приймає від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг та видачі документів дозвільного характеру;
- реєструє та подає документи (копії) на опрацювання відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг;
- видає або забезпечує направлення (у разі необхідності) через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
- забезпечує взаємодію між суб’єктами надання адміністративних послуг щодо надання адміністративних послуг;
- здійснює відповідно до законодавства України контроль за дотриманням строків надання адміністративних послуг;
- здійснює контроль за якістю надання адміністративних послуг, у тому числі шляхом проведення періодичних опитувань (анкетувань);
- забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції з питань, що належать до повноважень відділу;
- надає пропозиції щодо спрощення та оптимізації системи надання адміністративних послуг суб’єктам звернень;
- розробляє проекти розпоряджень адміністрації з питань діяльності управління, у разі необхідності бере участь у розробленні проектів розпоряджень адміністрації, проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;
- готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові адміністрації;
- розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян, запити і звернення народних депутатів України та депутатів Київської міської ради;
- забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;
- надає методичну допомогу суб’єктам надання адміністративних послуг з питань надання адміністративних послуг та видачі документів дозвільного характеру в межах наданих повноважень;
- забезпечує захист персональних даних;
- здійснює інші передбачені законом повноваження.
1. Де можна оформити паспорт громадянина України та паспорт громадянина України для виїзду за кордон?Паспорт громадянина України з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки вперше оформлюється виключно за місцем реєстрації місця проживання фізичної особи.
Паспорт громадянина України для виїзду за кордон оформлюється незалежно від місця реєстрації місця проживання фізичної особи.
Для оформлення паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон в Солом’янському районні м. Києва Ви можете звернутись до:
1. Центру надання адміністративних послуг Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (просп. Повітрофлотський, 41, тел.: (044) 202-60-38, (044) 202-60-39).
2. Солом’янського РВ ЦМУ ДМС у м. Києві та Київській обл. (вул. Єреванська, 25, тел.: 242-54-51; попередній запис на прийом, он-лайн сплата адміністративного збору: https://dmsu.gov.ua/services.html)
3. Центру обслуговування громадян «Паспортний сервіс» (просп. Перемоги, 3, тел.: 392-01-94). Увага! Стягують додаткові кошти за послуги.
2. Як внести зміни до безконтактного електронного носія, що міститься в паспорті громадянина України у вигляді ID-картки?З 2016 року в Україні запроваджено паспорт громадянина України у формі ID-картки, який містить безконтактний електронний носій.
Візуально ID-картка містить всю необхідну для посвідчення особи інформацію (прізвище, ім’я та по батькові; фотозображення; дату і місце народження; реєстраційний номер платника податку (ІНН); дату видачі і термін дії паспорта). Цих відомостей цілком достатньо для використання у будь-якій життєвій ситуації.
На безконтактний електронний носій ID-картки, крім зазначених відомостей, вноситься додаткова інформація, яка може змінюватися без перевидання самого документа. Це інформація про зареєстроване місце проживання особи та сімейний стан.
Змінну інформацію можна зчитати за допомогою спеціальних пристроїв, якими поступово устатковуються державні установи, органи місцевого самоврядування, банки.
У разі зміни місця проживання відповідна інформація без потреби заміни паспорта вноситься на електронний носій у хронологічному порядку на підставі довідки про реєстрацію або зняття з реєстрації місця проживання, що видається особі органом реєстрації.
Внесення відомостей про реєстрацію чи зняття з реєстрації місця проживання до безконтактного електронного носія та до Єдиного державного демографічного реєстру здійснюється лише територіальними підрозділами ДМС.
Такі відомості вносяться безкоштовно.
При зверненні необхідно надати: ID-картку, PIN та PUK коди доступу до даних паспорту, довідку про реєстрацію місця проживання особи (додаток 13).
3. Як зареєструвати місце проживання дитини віком від 0 до 14 років?Зареєструвати місця проживання новонародженої дитини батьки зобов’язані протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.
Реєстрація місця проживання дітей віком до 14 років здійснюється виключно за адресою реєстрації місця проживання одного з батьків за наявності письмова згода другого з батьків (в присутності адміністратора або нотаріально завіреної).
За наявністю паспортів батьки подають до Центру надання адміністративних послуг наступні документи:
- заяву про реєстрацію місця проживання (заповнюється адміністратором та надається заявнику на перевірку та підпис);
- свідоцтво про народження дитини;
- квитанцію про сплату державного мита за реєстрацію місця проживання (можна сплатити в Центрі через платіжний термінал).
4. Як зареєструвати місце проживання фізичної особи?Для реєстрації місця проживання заявник особисто чи через уповноважену особу подає наступні документи:
- заяву про реєстрацію місця проживання (заповнюється адміністратором та надається заявнику на перевірку та підпис);
- паспорт громадянина України;
- квитанцію про сплату адміністративного збору за реєстрацію місця проживання (можна сплатити в Центрі через платіжний термінал).
- військовий квиток чи приписне (обов’язково військовозобов'язаним з 18 до 60 років) з відміткою про зняття з військового обліку з попереднього місця реєстрації;
- документи, що підтверджують право власності на житло.
В разі якщо реєстрація місця проживання здійснюється до житла, де власником є третя особо: ОБОВ'ЯЗКОВА особиста присутність власника (власників) житла з правоустановчими документами на житло та паспортом громадянина України для надання згоди на реєстрацію третьої особи або нотаріально посвідчена згода власника(власників) житла.
5. Як здійснити ОБМІН паспорта громадянина України?Обмін паспорта здійснюється у разі:
1) зміни інформації, внесеної до паспорта;
2) отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (за бажанням);
3) виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта;
4) закінчення терміну дії.
5) якщо особа, яка досягла 25- чи 45-річного віку та не звернулася в установленому порядку для вклеювання фотокартки до паспорта
6) за бажанням.
Перелік необхідних документів:
1) паспорт громадянина України, що підлягає обміну;
2) документи, що підтверджують обставини, у зв’язку з якими паспорт підлягає обміну;
3) документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія та у паспорт (за наявності таких документів):
- про місце проживання - довідка про реєстрацію місця проживання особи (форма 13);
- про шлюб або розірвання шлюбу - свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу;
- про зміну імені - свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили;
- довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або повідомлення про відмову від його прийняття;
4) для внутрішньо переміщених осіб - довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, довідка з реєстру виборців + додаткові документи;
5) документи, що підтверджують сплату адміністративного збору та державного мита або оригінал документа про звільнення від сплати держаного мита.
Вартість послуги оформлення паспорта громадянина України:
До 30.06.2019: З 01.07.2019:
20 р.д. – 279 грн. 20 р.д. – 345 грн.
10 р.д. - 366 грн. 10 р.д. – 471 грн.
Державне мито – 34 грн. (в разі визнання паспорта непридатним для подальшого користування).
В разі, якщо Ви отримували внутрішній паспорт та свідоцтво про народження на територіях України, які на теперішній час є непідконтрольними українській владі (окремі регіони Донецької і Луганської області та АР «Крим»), тоді Державна міграційна служба України рекомендує Вам під час подання документів для оформлення паспорта громадянина України надати будь-які додаткові документи, що містять Ваше фотозображення, що сприятиме ідентифікації особи
НАПРИКЛАД:
- паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
- посвідчення особи на повернення в Україну;
- посвідчення водія;
- військовий квиток;
- пільгове посвідчення;
- свідоцтво про народження (обов’язково);
- свідоцтво про шлюб/розірвання шлюбу;
інші документи.
6. Як знятися з реєстрації місця проживання?Для зняття з реєстрації місця проживання заявник особисто чи через уповноважену особу подає наступні документи:
- заяву про реєстрацію місця проживання (заповнюється адміністратором та надається заявнику на перевірку та підпис);
- паспорт громадянина України;
- квитанцію про сплату адміністративного збору за зняття з реєстрації місця проживання (можна сплатити в Центрі через платіжний термінал).
- військовий квиток чи приписне (обов’язково військовозобов'язаним з 18 до 60 років) з відміткою про зняття з військового обліку з попереднього місця реєстрації.
7. Як оформити паспорт громадянина України для виїзду за кордон для ДІТЕЙ віком від 0 до 16 років?Перелік необхідних документів:
1. Оригінал свідоцтва про народження або документ, що підтверджує факт народження, виданий компетентними органами іноземної держави (у випадку, коли особа не досягла 16-річного віку). Якщо батьки або один із батьків такої особи на момент її народження були іноземцями або особами без громадянства, також подається довідка про реєстрацію особи громадянином України;
2. Паспорт громадянина України у вигляді картки (для особи, яка досягла 14-річного віку та проживає в Україні);
3. Індивідуальний податковий номер фізичної особи – платника податків (за наявності);
4. Документ, що посвідчує особу законного представника та документ, що підтверджує повноваження законного представника (крім випадків, коли законним представником є один із батьків). Обов'язкова наявність оригіналів паспорта громадянина України. У разі якщо ПІБ матері або батька не співпадають з свідоцтвом про народження, додатково надаються документи, що підтверджують факт зміни ПІБ (свідоцтво про шлюб, про розлучення, про зміну прізвища тощо);
5. При замовленні другого закордонного паспорта обов'язкова наявність раніше виданого закордонного паспорта або проїзного документа дитини (діючого, не діючого, оформленого на інше прізвище);
6. Документ, що підтверджує сплату адміністративного збору;
7. Для дітей віком ДО 12 років – 1 фотокартка розміром 10х15 сантиметрів. На фотокартці має бути зображено 80% обличчя, чіткі контури, білий фон, на матовому фотопапері високої якості, без дефектів. Фотографування дітей віком ВІД 12 років відбувається лише на місці!
8. Документи, які являються підставою для зміни транслітерації (раніше видані документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України дитини або батьків; документ, що підтверджує факт народження, зміни імені, видані компетентними органами іноземної держави та легалізованих в установленому порядку; тощо).
Вартість послуги:
До 30.06.2019: З 01.07.2019:
20 р.д. – 557,32 грн. 20 р.д. – 682грн
7 р.д. – 810,32 грн. 7 р.д. – 1034 грн.
В разі, якщо Ви отримували внутрішній паспорт та свідоцтво про народження на територіях України, які на теперішній час є непідконтрольними українській владі (окремі регіони Донецької і Луганської області та АР «Крим»), тоді Державна міграційна служба України рекомендує Вам під час подання документів для оформлення паспорта громадянина України надати будь-які додаткові документи, що містять Ваше фотозображення, що сприятиме ідентифікації особи
НАПРИКЛАД:
- паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
- посвідчення особи на повернення в Україну;
- посвідчення водія;
- військовий квиток;
- пільгове посвідчення;
- свідоцтво про народження (обов’язково);
- свідоцтво про шлюб/розірвання шлюбу;
інші документи.
8. Як оформити паспорт громадянина України для виїзду за кордон з 16 років?Перелік необхідних документів:
1. Паспорт громадянина України;
2. Індивідуальний податковий номер фізичної особи – платника податків (ідентифікаційний номер);
3. При замовленні другого закордонного паспорта обов'язкова наявність раніше виданого закордонного паспорта або проїзного документа дитини (діючого, не діючого, на інше прізвище);
4. Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у разі викрадення попереднього паспорта для виїзду за кордон на території України);
5. Довідка з поліції із зазначеними серією та номером втраченого паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у разі втрати попереднього паспорта для виїзду за кордон на території України);
6. Документ, що підтверджує сплату адміністративного збору;
7. Документи, які являються підставою для зміни транслітерації (раніше видані документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України дитини або батьків; документ, що підтверджує факт народження, зміни імені, видані компетентними органами іноземної держави та легалізованих в установленому порядку; тощо)
Вартість послуги
До 30.06.2019: З 01.07.2019:
20 р.д. – 557,32 грн. 20 р.д. – 682грн
7 р.д. – 810,32 грн. 7 р.д. – 1034 грн.
В разі, якщо Ви отримували внутрішній паспорт та свідоцтво про народження на територіях України, які на теперішній час є непідконтрольними українській владі (окремі регіони Донецької і Луганської області та АР «Крим»), тоді Державна міграційна служба України рекомендує Вам під час подання документів для оформлення паспорта громадянина України надати будь-які додаткові документи, що містять Ваше фотозображення, що сприятиме ідентифікації особи
НАПРИКЛАД:
- паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
- посвідчення особи на повернення в Україну;
- посвідчення водія;
- військовий квиток;
- пільгове посвідчення;
- свідоцтво про народження (обов’язково);
- свідоцтво про шлюб/розірвання шлюбу;
інші документи.
9. Як оформити паспорт громадянина України з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки по досягненню 14-річного віку?Паспорт громадянина України по досягненню 14-річного віку оформлюється БЕЗКОШТОВНО,та видається не пізніше ніж через 20 робочих.
Перелік необхідних документів:
1) свідоцтво про народження;
2) паспорт одного із батьків (за можливості паспорта обох батьків), у разі відсутності одного із батьків: витяг відповідно статті 135 Сімейного кодексу, свідоцтво про смерть;
3) довідку про реєстрацію місця проживання особи (форма 13);
4) довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб);
5) у разі, якщо на момент народження дитини хоча б один з її батьків не був громадянином України, разом з основним переліком документів необхідно надати довідку про реєстрацію особи (дитини) громадянином України;
6) індивідуальний податковий номер фізичної особи – платника податків (ідентифікаційний номер) або повідомлення про відмову від його прийняття, у разі наявності.
В разі, якщо Ви отримували внутрішній паспорт та свідоцтво про народження на територіях України, які на теперішній час є непідконтрольними українській владі (окремі регіони Донецької і Луганської області та АР «Крим»), тоді Державна міграційна служба України рекомендує Вам під час подання документів для оформлення паспорта громадянина України надати будь-які додаткові документи, що містять Ваше фотозображення, що сприятиме ідентифікації особи
НАПРИКЛАД:
- паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
- посвідчення особи на повернення в Україну;
- посвідчення водія;
- військовий квиток;
- пільгове посвідчення;
- свідоцтво про народження (обов’язково);
- свідоцтво про шлюб/розірвання шлюбу;
інші документи.
10. Як оформити паспорт громадянина України ЗАМІСТЬ ВТРАЧЕНОГО АБО ВИКРАДЕНОГО?Перелік необхідних документів:
1) витяг/довідка з поліції;
2) копія втраченого паспорта;
3) довідка про реєстрацію місця проживання особи (форма 13);
4) документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія та у паспорт (за наявності таких документів):
- про шлюб або розірвання шлюбу - свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили;
- про зміну імені - свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили;
- довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або повідомлення про відмову від його прийняття;
5) для внутрішньо переміщених осіб - довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, довідку з реєстру виборців + додаткові документи;
6) документи, що підтверджують сплату адміністративного та державного мита або оригінал документа про звільнення від сплати державного мита.
Вартість послуги оформлення паспорта громадянина України:
До 30.06.2019: З 01.07.2019:
20 р.д. – 279 грн. 20 р.д. – 345 грн.
10 р.д. - 366 грн. 10 р.д. – 471 грн.
Державне мито – 34 грн.
В разі, якщо Ви отримували внутрішній паспорт та свідоцтво про народження на територіях України, які на теперішній час є непідконтрольними українській владі (окремі регіони Донецької і Луганської області та АР «Крим»), тоді Державна міграційна служба України рекомендує Вам під час подання документів для оформлення паспорта громадянина України надати будь-які додаткові документи, що містять Ваше фотозображення, що сприятиме ідентифікації особи
НАПРИКЛАД:
- паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
- посвідчення особи на повернення в Україну;
- посвідчення водія;
- військовий квиток;
- пенсійне посвідчення;
- пільгове посвідчення;
- свідоцтво про народження (обов’язково);
- свідоцтво про шлюб/розірвання шлюбу;
- дипломи про закінчення ВНЗ;
- інші документи.
11. Які документи потрібні для обміну посвідчення водія?Обмін посвідчення водія (у зв’язку зі зміною анкетних даних, втратою, викраденням, заміна на новий зразок) проводиться незалежно від зареєстрованого місця проживання чи перебування особи за умови подання:
1. паспорта громадянина України ;
2. ідентифікаційного коду;
3. посвідчення водія;
4. оригіналу документів про заміну особистих даних (у разі їх заміни);
5. медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом;
6. довідки з поліції (у разі викрадення); реквізитів документу (у разі втрати)
7. платіжного документу (квитанції) – 219,00 грн. (сума до сплати без урахування комісії в терміналі).