Підрозділи
Відділ управління персоналом
- Щорічний Всеукраїнський конкурс "Кращий державний службовець"
- Розпорядження Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 22.11.2021 № 50-к «Про перенесення робочих днів у 2022 році»
- Підвищення рівня професійної компетентності державних службовців
- Заохочення
- Оцінювання результатів службової діяльності державних службовців
- Конкурс на зайняття посад державної служби
- Очищення влади
- Зразки заяв
- Інструкція щодо заповнення та зразок заповнення Особової картки державного службовція
Начальник відділу - Романюк Зоя Василівна, кімн. 211, тел.: 207-09-24.
Заступник начальника відділу - Завадська Ганна Дмитрівна, кімн. 209, тел.: 207-09-29.
Відділ підпорядкований – голові адміністрації.
Список відповідальних працівників:
Головний спеціаліст – Антонова Наталя Борисівна, 209, тел.: 207-09-29;
Головний спеціаліст – Чміль Алевтіна Іванівна, 209, тел.: 207-09-29.
Адреса: 03020, м. Київ, пр-т Повітрофлотський, 41, кімн. 209, 211
Телефони: 207-09-29, 207-09-24
Часи роботи:
понеділок - четвер з 8.00 до 17.00,
п'ятниця з 8.00 до 15.45,
перерва з 12.00 до 12.45.
Часи прийому громадян:
03020, м. Київ, пр-т Повітрофлотський, 41, кімн. 209, 211
Основнi завдання відділу:
- Забезпечує реалізацію державної політики і разом із відповідними структурними підрозділами узагальнює практику роботи з кадрами, вносить голові адміністрації пропозиції щодо її вдосконалення;
- формує замовлення на підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації державних службовців;
- забезпечує підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації кадрів, разом з іншими структурними підрозділами органу виконавчої влади організує регулярне навчання працівників апарату;
- веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань, аналізує якісний склад державних службовців;
- готує матеріали про призначення на посади та звільнення з посад працівників апарату та керівників структурних підрозділів;
- розглядає матеріали та готує документи для заохочення та нагородження працівників, веде відповідний облік;
- готує документи щодо продовження терміну перебування на державній службі та призначення пенсій працівникам адміністрації;
- оформляє і видає службові посвідчення та довідки з місця роботи працівникам, проводить оформлення листків тимчасової непрацездатності;
- готує документи для відрядження працівників адміністрації;
- вивчає ділові якості осіб, які претендують на зайняття посад в райдержадміністрації, попереджує їх про встановлені законодавством обмеження у прийнятті на державну службу, контролює добір та розстановку кадрів в апараті відповідно до вимог законодавства;
- веде документальне оформлення проходження державної служби та трудових відносин;
- здійснює заходи щодо ведення комп’ютерного обліку електронних особових справ державних службовців третьої-сьомої категорії, використання його даних у межах повноважень райдержадміністрації, супроводження і зберігання відомостей для формування єдиної комп’ютерної системи «Картка» та своєчасної підготовки і подання до Головдержслужби у встановленою нею порядку;
- здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ працівників;
- розглядає пропозиції, заяви, скарги громадян, надає роз’яснення з питань, що належать до компетенції кадрової служби;
- приймає від претендентів на посади державних службовців відповідні документи та подає їх на розгляд конкурсної комісії.