Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація

Підрозділи

Відділ управління персоналом



Начальник відділу - Романюк Зоя Василівна, кімн. 211, тел.: 207-09-24.

Заступник начальника відділу -  Завадська Ганна Дмитрівна, кімн. 209, тел.: 207-09-29.

Відділ підпорядкований  голові адміністрації.

Список відповідальних працівників:
   Головний спеціаліст – Антонова Наталя Борисівна, 209, тел.: 207-09-29;
   Головний спеціаліст – Чміль Алевтіна Іванівна, 209, тел.: 207-09-29.


Адреса: 03020, м. Київ, пр-т Повітрофлотський, 41, кімн. 209, 211

Телефони: 207-09-29, 207-09-24

Часи роботи:
понеділок - четвер з 8.00 до 17.00,
п'ятниця з 8.00 до 15.45,
перерва з 12.00 до 12.45.

Часи прийому громадян:
03020, м. Київ, пр-т Повітрофлотський, 41, кімн. 209, 211

Основнi завдання відділу:

  • Забезпечує реалізацію державної політики і разом із відповідними структурними підрозділами узагальнює практику роботи з кадрами, вносить голові адміністрації пропозиції щодо її вдосконалення;
  • формує замовлення на підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації державних службовців;
  • забезпечує підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації кадрів, разом з іншими структурними підрозділами органу виконавчої влади організує регулярне навчання працівників апарату;
  • веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань, аналізує якісний склад державних службовців;
  • готує матеріали про призначення на посади та звільнення з посад працівників апарату та керівників структурних підрозділів;
  • розглядає матеріали та готує документи для заохочення та нагородження працівників, веде відповідний облік;
  • готує документи щодо продовження терміну перебування на державній службі та призначення пенсій працівникам адміністрації;
  • оформляє і видає службові посвідчення та довідки з місця роботи працівникам, проводить оформлення листків тимчасової непрацездатності;
  • готує документи для відрядження працівників адміністрації;
  • вивчає ділові якості осіб, які претендують на зайняття посад в райдержадміністрації, попереджує їх про встановлені законодавством обмеження у прийнятті на державну службу, контролює добір та розстановку кадрів в апараті відповідно до вимог законодавства;
  • веде документальне оформлення проходження державної служби та трудових відносин;
  • здійснює заходи щодо ведення комп’ютерного обліку електронних особових справ державних службовців третьої-сьомої категорії, використання його даних у межах повноважень райдержадміністрації, супроводження і зберігання відомостей для формування єдиної комп’ютерної системи «Картка» та своєчасної підготовки і подання до Головдержслужби у встановленою нею порядку;
  • здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ працівників;
  • розглядає пропозиції, заяви, скарги громадян, надає роз’яснення з питань, що належать до компетенції кадрової служби;
  • приймає від претендентів на посади державних службовців відповідні документи та подає їх на розгляд конкурсної комісії.

Досвід діяльності канадсько-українського проекту «Реформа управління персоналом на державній службі в Україні»



Корупція має бути помічена