- Житлово-комунальний сервіс
- Новини
- Житлово-експлуатаційні організації
- ОСББ (створення, функціонування)
- Технічна характеристика житлових будинків КП «Керуюча компанія»
- Ваш будинок
- Програма економічного та соціального розвитку м. Києва на 2021 рік
- Оперативно-диспетчерські служби
- Тарифи на житлово-комунальні послуги
- Інформація для співвласників багатоквартирних будинків
- Енергозбереження
- Підприємництво
- Розвиток району
- Солом'янка спортивна
- Громадськість району
- Громадський бюджет
- Про район
- Фотогалерея
- Відео
Підрозділи
Відділ обліку та розподілу житлової площі
Начальник відділу – Садченко Любов Василівна, тел.: 207-09-35, кімн. 323.
Відділ підпорядкований - заступнику голови Солом'янської райдержадміністрації.
Список відповідальних працівників:
Головний спеціаліст – Мироненко Олена Анатоліївна, кімн. 327, тел.: 207-09-36;
Головний спеціаліст – Голомах Валентина Іванівна, кімн. 318, тел.: 207-09-37;
Головний спеціаліст – Лукомська Галина Павлівна, кімн. 327, тел.: 207-09-39.
Адреса: 03020, Київ-20, пр. Повітрофлотський, 41, кімн. 323, 327
Телефони: 207-09-37, 207-09-39, 207-09-35
Часи роботи:
понеділок - четвер з 8.00 до 17.00,
п'ятниця з 8.00 до 15.45,
перерва з 12.00 до 12.45.
Часи прийому громадян:
Вівторок 14.00 - 17.00
Прийом представників підприємств, організацій та установ району з житлових питань: кабінет №323, середа з 14.00 до 17.00,
Особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень структурного підрозділу: кабінет №323, вівторок з 14.00 до 17.00.
Основні завдання та функції відділу:
- Забезпечення реалізації державної політики в сфері забезпечення житлом осіб, які потребують поліпшення житлових умов та сприяння реалізації громадянами конституційного права на житло;
- Організація виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, що регулюють житлові відносини та здійснення контролю за їх реалізацією;
- Надання адміністративних послуг;
- Організація роботи та забезпечення встановленого порядку по здійсненню квартирного обліку та соціального квартирного обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов у місті Києві;
- Організація виконання державних програм і реалізація місцевих програм щодо забезпечення житлом осіб, які потребують поліпшення житлових умов;
- Здійснення контролю за станом квартирного обліку та додержанням житлового законодавства на підприємствах, в установах та організаціях району, які самостійно здійснюють квартирний облік;
- Створення та передача даних в установленому порядку для формування Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов та перебувають на квартирному обліку при Солом'янській районній в місті Києві державній адміністрації.
- Інформування населення про здійснення визначених законом повноважень
Відділ в своїй роботі керується Конституцією України, Житловим кодексом України, Указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), розпорядженнями Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, «Правилами обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм житлових приміщень» затверджених постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 11 грудня 1984р. №470.
1. Заява за зразком.
2. Копії паспортів членів родини, які перебувають на квартирному обліку.
3. Копія документа, що засвідчує реєстрацію одержувача послуги у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні або інші переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідні державні органи та мають відмітку в паспорті).
4. Копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей.
2. Перелік документів необхідних для внесення змін в облікову квартирну справу
Для включення членів родини в облікову справу:
1.* Заява заявника.
2. Копії паспортів (1, 2 та всі сторінки з відмітками про реєстрацію та приватизацію).
3. Копії ідентифікаційних кодів.
4. Копія свідоцтва про шлюб.
5. Довідка з місця роботи.
6. Копія свідоцтва про народження дитини (якщо включається неповнолітня дитина).
7. Довідки про реєстрацію місця проживання особи на кожного зареєстрованого в житловому приміщенні, видані виконавчим органом, за формою, встановленою в додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання.
Внутрішньо переміщені особи з числа інвалідів війни (які отримали інвалідність під час проведення антитерористичної операції), визначених у пунктах 11-14 частини 2 статті 7 та члени сімей загиблих визначених у пункті 1 статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та члени їх сімей, які перебувають на обліку в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб у Солом’янському районі, додатково подають:
- копію посвідчення встановленого зразка згідно з додатком 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 1994 року № 302, що підтверджує статус особи, як члена сім’ї загиблого або інваліда війни;
- довідку з органу соціального захисту населення про перебування на обліку і Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги, інваліда війни з урахуванням членів сім’ї, а також члена сім’ї загиблого за формою, затвердженою Мінсоцполітики;
- копію довідки з органу соціального захисту населення про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи на кожного члена сім’ї загиблого або інваліда війни;
- копії медичних висновків (довідки, експертизи тощо) про характер поранення інваліда війни;
- копії медичних висновків (довідок, експертиз тощо) про причини та місце загибелі/смерті учасника антитерористичної операції.
Термін дії довідок – 1 місяць з моменту їх отримання.
Для виключення членів родини з облікової справи:
1.* Заява заявника.
2. Копія свідоцтва про смерть (у разі смерті).
Для розділу облікової справи при розірванні шлюбу:
1.* Заява заявника.
2. Дві копії свідоцтва про розірвання шлюбу або рішення суду.
Для другої справи (формується нова справа):
3. Копії паспортів членів родини (1, 2 та всі сторінки з відмітками про реєстрацію та приватизацію).
4. Копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей.
5. Довідки з місця роботи.
6. Копія пенсійного посвідчення.
7. Копії ідентифікаційних кодів.
8. Копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім'ї на надання пільг під час перебування на квартирному обліку відповідно до вимог чинного законодавства.
9. Довідки про реєстрацію місця проживання особи на кожного зареєстрованого в житловому приміщенні, видані виконавчим органом, за формою, встановленою в додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання.
Для розділу облікової справи при створенні нової сім'ї:
1.* Заява заявника.
Для другої справи (формується нова справа):
2. Копії паспортів членів родини (1, 2 та всі сторінки з відмітками про реєстрацію та приватизацію).
3. Копія свідоцтва про укладання шлюбу.
4. Копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей.
5. Довідки з місця роботи.
6. Копії ідентифікаційних кодів.
7. Копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім'ї на надання пільг під час перебування на квартирному обліку відповідно до вимог чинного законодавства.
8. Довідки про реєстрацію місця проживання особи на кожного зареєстрованого в житловому приміщенні, видані виконавчим органом, за формою, встановленою в додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання.
Для об'єднання облікових справ:
1.* Заява заявника та письмова згода на об'єднання облікових справ повнолітніх членів родини, які перебувають на квартирному обліку.
2. Довідки про реєстрацію місця проживання особи на кожного зареєстрованого в житловому приміщенні, видані виконавчим органом, за формою, встановленою в додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання.
Для поновлення на квартирному обліку:
1.* Заява заявника.
2. Правоустановчий документ на займану житлову площу.
3. Викопіювання поверхового плану квартири, на приватну квартиру – копія технічного паспорта.
4. Копії паспортів членів родини, які поновлюються на квартирний облік (1, 2 та всі сторінки з відмітками про реєстрацію та приватизацію).
5. Копія свідоцтва про укладання чи розірвання шлюбу.
6. Копії свідоцтв про народження (для неповнолітніх дітей).
7. Довідки з місця роботи (для пенсіонерів - копія пенсійного посвідчення).
8. Копії ідентифікаційних кодів.
9. Акт обстеження житлових умов.
10. Копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім'ї на надання пільг під час зарахування на квартирний облік відповідно до вимог чинного законодавства.
11. Довідки про реєстрацію місця проживання особи на кожного зареєстрованого в житловому приміщенні, видані виконавчим органом, за формою, встановленою в додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання.
Для переоформлення облікової справи на іншого члена родини:
1.* Заява заявника з письмовою згодою всіх повнолітніх членів родини, які перебувають на квартирному обліку.
2. Копія свідоцтва про смерть (якщо заявник помер).
3. Довідки про реєстрацію місця проживання особи на кожного зареєстрованого в житловому приміщенні, видані виконавчим органом, за формою, встановленою в додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання.
Для включення в пільгові списки:
1.* Заява заявника.
2. Копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім'ї на надання пільг відповідно до вимог чинного законодавства.
3. Довідки про реєстрацію місця проживання особи на кожного зареєстрованого в житловому приміщенні, видані виконавчим органом, за формою, встановленою в додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання.
Для зміни прізвища заявника в обліковій справі:
1.* Заява заявника.
2. Копія паспорта особи, яка змінила прізвище.
3. Копія свідоцтва про шлюб або інший документ, який підтверджує офіційну зміну прізвища.
4. Копія ідентифікаційного коду.
5. Довідки про реєстрацію місця проживання особи на кожного зареєстрованого в житловому приміщенні, видані виконавчим органом, за формою, встановленою в додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання.
У разі, якщо за останнім місцем проживання громадяни, які включаються в облікову справу, зареєстровані після 1992 року надають довідку з попереднього місця проживання з відміткою чи брали участь у приватизації за попереднім місцем реєстрації, якщо брали, то правовстановлюючі документи на квартиру.
При подачі копій документів обов’язкове пред’явлення їх оригіналів для звірки.
Термін дії довідок – 1 місяць з моменту їх отримання.
3. Перелік документів необхідних для зарахування на квартирний облік
тел.: (044) 207-09-74/85
1*. Заява про взяття на квартирний облік (заява підписується членами сім'ї, які разом проживають, мають самостійне право на одержання жилого приміщення і бажають разом стати на облік).
2. Копії паспортів членів родини, які зараховуються на квартирний облік (1, 2 та всі сторінки з відмітками про реєстрацію та приватизацію).
3. Довідки про реєстрацію місця проживання особи на кожного зареєстрованого в житловому приміщенні, видані виконавчим органом, за формою, встановленою в додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання.
4. Правоустановчий документ на займану житлову площу (завірена копія ордера на займане приміщення, копія свідоцтва про право власності, копія договору купівлі - продажу, копія договору дарування, договір міни, договір піднайму жилого приміщення, договір найму жилого приміщення тощо).
5. Викопіювання поверхового плану квартири, на приватну квартиру – копія технічного паспорта (у разі необхідності).
6. Довідку з попереднього місця проживання, якщо за останнім місцем проживання зареєстровані після 1992 року, з відміткою чи приймали участь у приватизації за попереднім місцем реєстрації, якщо приймали, то правовстановлюючі документи на квартиру.
7. Копія свідоцтва про укладання чи розірвання шлюбу.
8. Копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей.
9. Довідки з місця роботи або навчання (для пенсіонерів - копія пенсійного посвідчення, для тимчасово непрацюючих – довідка про перебування на обліку в центрі зайнятості населення).
10. Копії ідентифікаційних кодів.
11. Копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім'ї на надання пільг під час зарахування на квартирний облік відповідно до вимог чинного законодавства.
12. Акт обстеження житлових умов (організація, яка обслуговує будинок).
13. Довідку з місця роботи про перебування/не перебування на квартирному обліку за місцем роботи.
При подачі копій документів обов’язкове пред’явлення їх оригіналів для звірки.
Термін дії довідок – 1 місяць з моменту їх отримання.
4. Перелік документів необхідних для зарахування на соціальний квартирний облік
Тел.: (044) 207-09-74/85.
1.* Заява (за зразком).
2. Довідки про реєстрацію місця проживання особи на кожного зареєстрованого, видані виконавчим органом, за формою, встановленою в додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання (за винятком громадян без визначеного місця проживання).
3. Довідка про прийняття на обслуговування в заклад для бездомних осіб згідно з додатком 9 та довідка про реєстрацію місця проживання/перебування особи для осіб без визначеного місця проживання на вул. Суздальській, 4/6.
4. Копії паспортів членів родини, які зараховуються на квартирний облік (1, 2 та всі сторінки з відмітками про реєстрацію та приватизацію).
5. Копія реєстраційного номера облікової картки платника податків.
6. Копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім'ї на надання пільг під час зарахування на соціальний квартирний облік відповідно до вимог чинного законодавства.
7. Довідка про свої доходи та довідки про доходи членів своєї сім’ї за попередній рік.
8. Правоустановчий документ на займану житлову площу.
9. Викопіювання поверхового плану квартири, на приватну квартиру – копія технічного паспорта.
10. Копія свідоцтва про укладання чи розірвання шлюбу.
11. Копії свідоцтв про народження (для неповнолітніх дітей).
12. Довідки з місця роботи (для пенсіонерів - копія пенсійного посвідчення, для тимчасово не працюючих – довідка про перебування на обліку в центрі зайнятості населення).
13. Відомості про вартість рухомого та нерухомого майна, що перебуває у власності громадянина та членів його сім'ї на момент взяття на соціальний квартирний облік.
При подачі копій документів обов’язкове пред’явлення їх оригіналів для звірки.
Термін дії довідок – 1 місяць з моменту отримання.
5. Перелік документів необхідних для зарахування на квартирний облік внутрішньо переміщених осіб з числа інвалідів війни, які отримали інвалідність під час проведення антитерористичної операції
Тел.: (044) 207-09-74/85
Внутрішньо переміщені особи з числа інвалідів війни, визначених у пунктах 11-14 частини 2 статті 7 та члени сімей загиблих визначених у пункті 1 статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та члени їх сімей, які перебувають на обліку в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб у Солом’янському районі, додатково до загального переліку подають:
1. Копія посвідчення встановленого зразка згідно з додатком 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 1994 року № 302, що підтверджує статус особи як члена сім’ї загиблого або інваліда війни.
2. Довідка органу соціального захисту населення про перебування на обліку і Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги, інваліда війни з урахуванням членів сім’ї, а також члена сім’ї загиблого за формою, затвердженою Мінсоцполітики.
3. Копію довідки органу соціального захисту населення про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи на кожного члена сім’ї загиблого або інваліда війни.
4. Копії медичних висновків (довідок, експертиз тощо) про характер поранення інваліда війни.
5. Копії медичних висновків (довідок, експертиз тощо) про причини та місце загибелі/смерті учасника антитерористичної операції.
Документи подаються до Центру надання адміністративних послуг.
При подачі копій документів обов’язкове пред’явлення їх оригіналів для звірки.
Довідки про реєстрацію місця проживання особи на кожного зареєстрованого в житловому приміщенні, видані виконавчим органом, за формою, встановленою в додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання внутрішньо переміщені особи не надають.
- про народження неповнолітніх дітей.
9. Довідки з місця роботи або навчання (для пенсіонерів - копія пенсійного посвідчення, для тимчасово непрацюючих – довідка про перебування на обліку в центрі зайнятості населення).
10. Копії ідентифікаційних кодів.
11. Копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім'ї на надання пільг під час зарахування на квартирний облік відповідно до вимог чинного законодавства.
12. Акт обстеження житлових умов (організація, яка обслуговує будинок).
13. Довідку з місця роботи про перебування/не перебування на квартирному обліку за місцем роботи.
При подачі копій документів обов’язкове пред’явлення їх оригіналів для звірки.
Термін дії довідок – 1 місяць з моменту їх отримання.
6. Програма здешевлення вартості іпотечних кредитів для забезпечення доступним житлом громадян, які потребують поліпшення житлових умов
Довготерміновий пільговий кредит на будівництво житла за рахунок власних коштів Фонду відсоткова ставка - 14,1% річних
Довготерміновий пільговий кредит на будівництво житла надається молодим сім’ям, в якій чоловік та дружина віком до 35 років, неповним сім’ям, в якій мати (батько) віком до 35 років має неповнолітніх дітей (дитину), одинокі молоді громадяни віком до 35 років включно.
Кредит надається молодим сім`ям та одиноким молодим громадянам на будівництво (реконструкцію) житла терміном до 30 років, але не більше ніж досягнення позичальником пенсійного віку.
Для реєстрації необхідно написати заяву на отримання кредиту, заповнити анкету Позичальника та надати такі документи:
- довідка про перебування на квартирному обліку всіх членів сім’ї (оригінал);
- довідка про склад сім’ї (Ф-3 ЖЕК) (оригінал);
- оригінали та копії паспортів повнолітніх членів сім`ї (1, 2 сторінки, прописка);
- оригінали та копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номера;
- оригінал та копію свідоцтва про народження дитини (дітей);
- оригінал та копію свідоцтва про шлюб;
- довідка з місця роботи із зазначенням займаної посади, часу перебування на такій посаді та розміру заробітної плати, протягом останніх 6 місяців (із поміткою «затримки у виплаті з/п за останні 6 місяців відсутні»);
- виписку з трудової книжки про місце роботи за останні 3 роки;
- документи, що підтверджують інші доходи Позичальника (за наявності доходу не за основним місцем роботи), у тому числі декларацію про доходи на останню звітну дату, завірену податковою інспекцією;
- згода подружжя (інших членів сім`ї) на передачу в заставу майнових прав на житло (нотаріально посвідчене), або їх присутність при укладенні договору застави майнових прав/застави квартири;
- довідка про платоспроможність сім’ї (довідка про доходи).
Для СПД:
- фінансова звітність, затверджену податковою інспекцією;
- свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця.
З метою надання кредиту регіональне управління/іпотечний центр Фонду відкриває у банку-агенті особистий рахунок позичальника, на який позичальник перераховує аванс у розмірі не менш як 10% передбаченої вартості будівництва житла.
Розмір кредиту на будівництво житла визначається виходячи з норми 21 кв. метр загальної площі житла на одного члена сім’ї та додатково 10,5 кв. метрів на сім’ю (далі - нормативна площа), вартості будівництва житла за цінами, що діють на час укладення кредитного договору, без урахування авансу позичальника. Розрахункова вартість 1 кв. метра житла визначається згідно експертної оцінки. У разі перевищення нормативної площі позичальник сплачує вартість понаднормативної площі житла за рахунок власних коштів.
Кредит надається з відсотковою ставкою у розмірі - 14,1% річних. Погашення кредиту та відсотків за користування ним здійснюються позичальником починаючи з дати зарахування коштів кредиту на рахунок позичальника в банку-агенті. Платежі з погашення кредиту та відсотків за користування кредитом вносяться не рідше ніж один раз на місяць. Кредит може бути погашено достроково.
Тел.: (044) 249-36-93.
сайт: www.kyiv.molod-kredit.gov.ua
Перелік об’єктів які прийняті до участі у програмах:
Кредитування за рахунок власних коштів Фонду (Статутний капітал)
м. Київ
№ з/п |
Назва об'єкта, забудовник |
Вартість 1 кв. м, грн |
Термін введення в експлуатацію об’єкта |
1 |
м. Київ, пров. Моторний, 11 (буд. 1, 2), Голосіївський район, КП «Житлоінвестбуд-УКБ» |
17000,00 |
Другий квартал 2017 року |
2 |
м. Київ, вул. О. Трутенка, буд. 3, Голосіївський район, ТОВ «УМК» 2-га черга |
24500,00 |
Введено в експлуатацію |
3 |
м. Київ, вул. Новомостицька, 15, Подільський район, ЖК «Новомостицький» ТОВ «Укрбуд Девелопмент» |
15500,00-19000,00 |
Четвертий квартал 2018 року |
4 |
м. Київ, просп. Перемоги, 109, Святошинський район, ЖК «Верховина» ТОВ «Укрбуд Девелопмент» |
18250,00-21150,00 |
Перший квартал 2018 рок |
5 |
м. Київ, вул. Тираспільська, 43, Подільський-Шевченківський район, ТОВ «ФК «ПрімІнвест» |
від 15000,00 |
Третій квартал 2017 року |
6 |
м. Київ, узвіз Герцена 32 (буд. 2), Шевченківський район, ЖК «Герцен- Парк» ТОВ «Укрбуд Девелопмент» |
23000,00 |
Перший квартал 2017 року |
№ з/п |
Назва об'єкта, забудовник |
Вартість 1 кв. м, грн |
Термін введення в експлуатацію об’єкта |
1 |
Київська область, Києво-Святошинський р-н, с. Софіївська Борщагівка, вул. Академіка Шалімова, ТОВ «Укржитло-Будінвест», ЖК «Софіївський квартал» |
15000,00 |
Введено в експлуатацію |
2 |
Київська область, с. Софіївська Борщагівка, вул. Боголюбова, 25, ПП "Еркер", ЖК «Городок» |
15200,00 |
Введено в експлуатацію |
3 |
Київська область, м. Бориспіль, вул. Привокзальна, 2-В (3-4-га черга), ТОВ «ДБК», ЖК «Сонячний» |
11500,00 |
Другий квартал 2017 року |
4 |
Київська область, м. Вишгород, вул. Набережна, ЖК «Берегиня», ТОВ «Фінансова компанія «Княгиня Ярославна» |
від 14200,00 |
Введено в експлуатацію |