- Житлово-комунальний сервіс
- Новини
- Житлово-експлуатаційні організації
- ОСББ (створення, функціонування)
- Технічна характеристика житлових будинків КП «Керуюча компанія»
- Ваш будинок
- Програма економічного та соціального розвитку м. Києва на 2021 рік
- Оперативно-диспетчерські служби
- Тарифи на житлово-комунальні послуги
- Інформація для співвласників багатоквартирних будинків
- Енергозбереження
- Підприємництво
- Розвиток району
- Солом'янка спортивна
- Громадськість району
- Громадський бюджет
- Про район
- Фотогалерея
- Відео
Підрозділи
Сектор з питань охорони здоров’я
- Урядова програма «Доступні ліки»
- Доступні ліки на мапі Солом'янського району
- Путівки для дітей (диспансерна група) Солом’янського району м. Києва
Завідувач сектору - Яхнівська Тетяна Петрівна, тел.: 207-09-25, каб. 403, е-mail: [email protected].
Підпорядкованість сектору з питань охорони здоров'я Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації – заступнику голови Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації згідно з
розподілом обов’язків.
Список відповідальних працівників:
Головний спеціаліст сектору — Рибак Ірина Вікторівна, каб. 403, тел.: 207-09-25.
Адреса: 03020, м. Київ, просп. Повітрофлотський, 41, 4 поверх, каб.: 403
Телефони: 207-09-25
Email: [email protected]
Часи роботи:
понеділок - четвер з 8.00 до 17.00,
п'ятниця з 8.00 до 15.45,
перерва з 12.00 до 12.45.
Часи прийому громадян:
Понеділок з 10.00 до 13.00 та з 14.00 до 17.00
Основним завданням сектору: забезпечення реалізації державної політики у сфері охорони здоров’я Солом’янського району міста Києва.
Сектор відповідно до покладених на нього завдань:
- організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади з питань, що належать до компетенції сектору та здійснює контроль за їх реалізацією;
- аналізує стан галузі охорони здоров’я в районі;
- готує пропозиції до проектів програм економічного та соціального розвитку міста Києва щодо розвитку закладів охорони здоров’я району та задоволення медичних потреб населення;
- координує діяльність закладів охорони здоров’я, які передані до сфери управління адміністрації;
- контролює додержання закладами охорони здоров’я, які передані до сфери управління адміністрації вимог чинного законодавства України з питань охорони здоров’я;
- здійснює моніторинг виконання цільових програм щодо медичної допомоги населенню району;
- здійснює заходи щодо запобігання інфекційним захворюванням, епідеміям та їх ліквідації на території району;
- координує в установленому порядку роботу із забезпечення надання медичної допомоги населенню району під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;
- проводить аналіз показників стану здоров’я населення району, розробляє та забезпечує здійснення заходів щодо запобігання та зниження рівнів захворюваності і втрати працездатності населення району, забезпечує пропагування здорового способу життя населення;
- організовує та здійснює координацію заходів з пропаганди здорового способу життя, профілактики туберкульозу, ВІЛ/СНІДу, наркоманії та алкоголізму;
- сприяє реалізації права громадян на участь в управлінні охороною здоров’я, здійснює організацію проведення громадських слухань, круглих столів, зустрічей з актуальних питань у сфері охорони здоров’я;
- розглядає в установленому порядку у межах своєї компетенції запити і звернення народних депутатів, депутатів відповідних місцевих рад, звернення громадян, підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності;
- готує проекти розпоряджень та наказів адміністрації, проекти рішень Київської міської ради та проекти розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з питань, що належать до компетенції сектору;
- забезпечує надання інформації про роботу сектору для оприлюднення на субвебсайті адміністрації;
- забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є сектор;
- забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту наcелення;
- забезпечує захист інформації з обмеженим доступом;
- забезпечує захист персональних даних;
- здійснює роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів до встановлених граничних строків зберігання у секторі;
- забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб.
Нормативні документи, що регулюють призначення допомоги:
• Закон України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю”. від 18.05.2004 № 1727-IV.
• “Порядок призначення і виплати державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю і державної соціальної допомоги на догляд”, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.04. 2005 № 261
Мають право особи, які не мають права на пенсію, та особи з інвалідністю, що одночасно відповідають таким умовам:
1) особи, які досягли віку 65 років і не мають права на пенсію відповідно до законодавства або яким установлено інвалідність в установленому порядку.
До досягнення зазначеного віку до осіб, які не мають права на пенсію, належать жінки 1960 року народження і старші після досягнення ними такого віку:
58 років - які народилися до 30 вересня 1953 року включно;
58 років 6 місяців - які народилися з 1 жовтня 1953 року по 31 березня 1954 року;
59 років - які народилися з 1 квітня 1954 року по 30 вересня 1954 року;
59 років 6 місяців - які народилися з 1 жовтня 1954 року по 31 березня
1955 року;
60 років - які народилися з 1 квітня 1955 року по 30 вересня 1955 року;
60 років 6 місяців - які народилися з 1 жовтня 1955 року по 31 березня 1956 року;
61 рік - які народилися з 1 квітня 1956 року по 30 вересня 1956 року;
61 рік 6 місяців - які народилися з 1 жовтня 1956 року по 31 березня
1957 року;
62 роки - які народилися з 1 квітня 1957 року по 30 вересня 1957 року;
62 роки 6 місяців - які народилися з 1 жовтня 1957 року по 31 березня 1958 року;
63 роки - які народилися з 1 квітня 1958 року по 30 вересня 1958 року;
63 роки 6 місяців - які народилися з 1 жовтня 1958 року по 31 березня 1959 року;
64 роки - які народилися з 1 квітня 1959 року по 30 вересня 1959 року;
64 роки 6 місяців - які народилися з 1 жовтня 1959 року по 31 березня 1960 року;
65 років - які народилися з 1 квітня 1960 року по 31 грудня 1960 року;
2) не одержують пенсію або соціальні виплати, що призначаються для відшкодування шкоди, заподіяної ушкодженням здоров’я на виробництві, відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, та допомоги, що призначається відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам” (крім осіб з інвалідністю з дитинства або дітей з інвалідністю, які мають право на державну соціальну допомогу дитині померлого годувальника відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам” і державну соціальну допомогу відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам”);
3) є малозабезпеченими особами (крім осіб з інвалідністю I групи).
Крім того право на соціальну допомогу мають особи з інвалідністю I групи, якщо вони не одержують пенсію.
2. Перелік документів, які необхідно надати для призначення допомоги:
• заява за встановленою формою (про призначення усіх видів соціальної допомоги);
• паспорт;
• трудова книжка;
• довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);
• декларація про доходи та майно (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї за останні шість місяців, що передують місяцю звернення за призначенням допомоги);
• копія рішення суду про визнання особи недієздатною (для недієздатної особи)
• копія рішення про встановлення опіки (у разі визнання особи недієздатною);
• копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, посвідчення біженця або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідки на постійне проживання або посвідки на тимчасове проживання (у разі потреби);
• копія довідки про реєстрацію місця проживання.
В окремих випадках, при розгляді справи може виникнути потреба в додаткових документах.
Копії документів подаються з пред’явленням оригіналів.
Державна соціальна допомога призначається виходячи з розміру прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, у такому розмірі:
100 відсотків - особам з інвалідністю I групи, жінкам, яким присвоєно звання “Мати-героїня”,;
80 відсотків - особам з інвалідністю II групи;
60 відсотків - особам з інвалідністю III групи;
50 відсотків - священнослужителям, церковнослужителям та особам, відповідних державних органів та релігійних організацій;
30 відсотків - особам, які досягли віку встановленого статтею 1 Закону України “Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам”.
Місце прийому документів : просп.Повітрофлотський, 40, кім. № 102
Телефон: (044) 207-39-22, (044) 207-39-66, (044) 207-39-08.
2. До уваги внутрішньо переміщених осіб
Питання соціального захисту внутрішньо переміщених осіб регулюються:
• Законом України “Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб” від 20 жовтня 2014 року № 1706-VII;
• постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 509 “Про облік внутрішньо переміщених осіб”;
• постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 505 “Про надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг”.
Частиною 1 статті 1 Закону України “Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб” визначено поняття внутрішньо переміщеної особи, а саме:
- внутрішньо переміщеною особою є громадянин України, іноземець або особа без громадянства, яка перебуває на території України на законних підставах та має право на постійне проживання в Україні, яку змусили залишити або покинути своє місце проживання у результаті або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації, повсюдних проявів насильства, порушень прав людини та надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру.
Відповідно до частини 2 статті 1 Закону України “Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб” адресою покинутого місця проживання внутрішньо переміщеної особи в розумінні цього Закону визнається адреса місця проживання особи на момент виникнення обставин, зазначених у частині першій цієї статті.
Облік внутрішньо переміщених осіб
Оформлення та видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (далі – довідка) здійснюється відповідно до Закону України “Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб” (далі – Закон) та “Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи” (далі – Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 509 “Про облік внутрішньо переміщених осіб”.
Довідка є документом, який підтверджує факт внутрішнього переміщення і взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
Для отримання довідки повнолітня або неповнолітня внутрішньо переміщена особа звертається особисто, а малолітня дитина, недієздатна особа або особа, дієздатність якої обмежена, - через законного представника із заявою про взяття на облік, форму якої затверджує Мінсоцполітики, до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад.
Довідку отримує кожна дитина, в тому числі та, що прибула без супроводження батьків, законного представника, а також дитина, яка народилася у внутрішньо переміщеної особи
Під час подання заяви про взяття на облік заявник пред’являє документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або документ, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, або свідоцтво про народження дитини.
У разі відсутності в документі, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або документі, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, відмітки про реєстрацію місця проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення у зв’язку з обставинами, зазначеними у статті 1 Закону, заявник надає докази, що підтверджують факт проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, на день виникнення обставин, що спричинили внутрішнє переміщення (військовий квиток з відомостями щодо проходження військової служби; трудова книжка із записами про трудову діяльність; документ, що підтверджує право власності на рухоме або нерухоме майно; свідоцтво про базову загальну середню освіту; атестат про повну загальну середню освіту; документ про професійно-технічну освіту; документ про вищу освіту (науковий ступінь); довідка з місця навчання; рішення районної, районної у мм. Києві чи Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської чи районної у місті ради про влаштування дитини до дитячого закладу, у прийомну сім’ю, дитячий будинок сімейного типу, встановлення опіки чи піклування; медичні документи; фотографії; відеозаписи тощо).
Заявнику може бути відмовлено у видачі довідки у разі, коли:
1) відсутні обставини, що спричинили внутрішнє переміщення, зазначені у статті 1 Закону;
2) у державних органів наявні відомості про подання завідомо неправдивих відомостей для отримання довідки;
3) заявник втратив документи, що посвідчують особу (до їх відновлення);
4) у документі заявника, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або документі, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, немає відмітки про реєстрацію місця проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, та відсутні докази, що підтверджують факт проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, визначені абзацом другим пункту 4 Порядку;
5) докази, надані заявником для підтвердження факту проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення у зв’язку з обставинами, зазначеними у статті 1 Закону, не підтверджують такого факту.
Рішення про відмову у видачі довідки з обов’язковим зазначенням підстав для відмови, підписане керівником уповноваженого органу, видається заявнику в день подання заяви про взяття на облік, а у випадку, передбаченому абзацом другим пункту 4 Порядку, - не пізніше ніж через 15 робочих днів після її подання.
У разі зміни місця проживання/перебування (крім зміни місця проживання в межах однієї адміністративно-територіальної одиниці: району, міста без поділу на райони, району в місті, селища, села) заявник звертається за видачею довідки до уповноваженого органу за місцем фактичного проживання, а раніше видана йому довідка вилучається, про що вносяться відповідні зміни до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.
У разі втрати або псування довідки уповноважений орган замість неї безоплатно видає дублікат на підставі заяви особи, якій видавалася довідка.
Форма заяви про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи додається.
Прийом громадян: просп. Повітрофлотський, 40, каб. 305, тел. 207-39-63
Понеділок-середа – з 9.00 до 18.00
Четвер – з 14.00 до 18.00
П’ятниця – з 9.00 до 13.00
Адресна допомога внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг
Щомісячна адресна допомога внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг (далі – грошова допомога) надається згідно “Порядку надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг” (далі: Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 505.
Грошова допомога надається внутрішньо переміщеним особам, які перемістилися з тимчасово окупованої території України, населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та населених пунктів, розташованих на лінії зіткнення, а також внутрішньо переміщеним особам, житло яких зруйновано або стало непридатним для проживання внаслідок проведення антитерористичної операції та які взяті на облік у структурних підрозділах з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, виконавчих органах з питань соціального захисту населення міських, районних у містах (у разі утворення) рад, з дня звернення за її призначенням по місяць зняття з такого обліку включно, але не більше ніж на шість місяців.
Грошова допомога виплачується шляхом перерахування коштів на поточний рахунок, відкритий отримувачем допомоги в установі ПАТ “Ощадбанк”.
Грошова допомога внутрішньо переміщеним особам призначається на сім’ю та виплачується одному з її членів за умови надання письмової згоди у довільній формі про виплату йому грошової допомоги від інших членів сім’ї (далі - уповноважений представник сім’ї) у таких розмірах:
• для осіб, які отримують пенсію, та дітей - 1000 гривень на одну особу (члена сім’ї);
• для осіб з інвалідністю I групи та дітей з інвалідністю - 130 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
• для осіб з інвалідністю II групи - 115 відсотків прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;
• для осіб з інвалідністю III групи - прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність;
• для працездатних осіб - 442 гривні на одну особу (члена сім’ї).
Загальний розмір допомоги на сім’ю розраховується як сума розмірів допомоги на кожного члена сім’ї та не може перевищувати 3000 гривень; для сім’ї, до складу якої входять особи з інвалідністю або діти з інвалідністю, - 3400 гривень; для багатодітної сім’ї - 5000 гривень.
Відповідно до пункту 5 Порядку для призначення грошової допомоги на наступний шестимісячний строк уповноважений представник сім’ї пред’являє до уповноваженого органу паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, а для іноземців та осіб без громадянства – документ, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, та подає заяву, в якій повідомляє про відсутність змін, що впливають на призначення грошової допомоги, а також пред’являє довідки всіх членів сім’ї про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб.
У заяві, встановленого зразку, зазначаються такі відомості про всіх членів сім’ї, які претендують на отримання грошової допомоги:
прізвище, ім’я та по батькові;
число, місяць, рік народження;
серія, номер паспорта громадянина України, ким і коли виданий, або документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, а для іноземців та осіб без громадянства – документа, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус;
реєстраційний номер облікової картки платника податків (не зазначається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному органу державної фіскальної служби і мають відмітку в паспорті);
зареєстроване та фактичне місце проживання (перебування);
наявність у будь-якого із членів сім’ї у власності житлового приміщення/частини житлового приміщення, розташованого в інших регіонах, ніж тимчасово окупована територія України, населені пункти, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та населені пункти, що розташовані на лінії зіткнення;
інформація про наявність житла, яке зруйновано або стало непридатним для проживання внаслідок проведення антитерористичної операції;
наявність у будь-кого з членів сім’ї на депозитному банківському рахунку коштів у розмірі, що перевищує 25-кратний розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб;
місце роботи осіб працездатного віку та час, з якого особа там працює.
До заяви додаються копія довідки з військової частини про залучення до проведення антитерористичної операції (для військовослужбовців із числа внутрішньо переміщених осіб, які захищають незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України та беруть безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції), копія свідоцтва про одруження, копії свідоцтв про народження дітей, засвідчені власним підписом уповноваженого представника сім’ї, письмова згода довільної форми про виплату грошової допомоги уповноваженому представнику сім’ї від інших членів сім’ї та згода на обробку персональних даних, а також письмовий дозвіл на розкриття уповноваженим банком інформації, що містить банківську таємницю, щодо поточного рахунка, відкритого уповноваженому представнику сім’ї в установі уповноваженого банку. У разі наявності житла, яке зруйновано або стало непридатним для проживання внаслідок проведення антитерористичної операції, розташованого в інших регіонах, ніж тимчасово окупована територія України, населені пункти, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та населені пункти, що розташовані на лінії зіткнення, додається копія акта обстеження технічного стану житлового приміщення (будинку, квартири) складеного комісією, утвореною районною, районною у мм. Києві та Севастополі держадміністрацією, військово-цивільною адміністрацією, виконавчим органом сільської, селищної, міської, районної у місті (в разі утворення) ради, виконавчим органом ради об’єднаної територіальної громади.
Відповідно до пункту 7 Порядку, якщо у складі сім’ї, якій призначено грошову допомогу, є особи працездатного віку (крім громадян, які доглядають за дітьми до досягнення ними трирічного віку; громадян, які доглядають за дітьми, що потребують догляду протягом часу, визначеного у медичному висновку лікарсько-консультативної комісії, але не більш як до досягнення ними шестирічного віку; громадян, які мають трьох і більше дітей віком до 16 років і доглядають за ними; громадян, які доглядають за особами з інвалідністю I групи або та дітьми з інвалідністю віком до 18 років, або особами з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, або особами, які досягли 80-річного віку; а також фізичних осіб, які надають соціальні послуги, та студентів денної форми навчання), які не працевлаштувалися, в тому числі за сприянням державної служби зайнятості, або перебувають в трудових відносинах з роботодавцями на тимчасово окупованій території України, в населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та населених пунктах, що розташовані на лінії зіткнення, але фактично не працюють, протягом двох місяців з дня призначення виплати грошової допомоги, її розмір для працездатних членів сім’ї на наступні два місяці зменшується на 50 відсотків, а на наступний період - припиняється.
Особам працездатного віку, яким виплату грошової допомоги було припинено відповідно до пункту 7 Порядку, грошова допомога не призначається.
Грошова допомога не призначається у разі, коли:
• будь-хто із членів сім’ї (крім сімей, до складу яких входять військовослужбовці з числа внутрішньо переміщених осіб, які захищають незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України та беруть безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції) має у власності житлове приміщення/частину житлового приміщення, що розташоване в інших регіонах, ніж тимчасово окупована територія України, населені пункти, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та населені пункти, що розташовані на лінії зіткнення, крім житлових приміщень, які непридатні для проживання, що підтверджується відповідним актом технічного стану;
• будь-хто з членів сім’ї має на депозитному банківському рахунку (рахунках) кошти у сумі, що перевищує 25-кратний розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб.
Уповноважений представник сім’ї, якому призначено грошову допомогу, зобов’язаний повідомляти уповноваженому органу про зміну обставин, які впливають на призначення грошової допомоги, протягом трьох днів з дня настання таких обставин.
Суми грошової допомоги, виплачені надміру внаслідок подання документів з недостовірними відомостями, повертаються уповноваженим представником сім’ї на вимогу уповноваженого органу.
У разі відмови добровільного повернення надміру перерахованих сум грошової допомоги вони стягуються у судовому порядку.
Прийом громадян: просп. Повітрофлотський,40, каб. 304, тел. 207-39-14.
Понеділок-середа – з 9.00 до 18.00;
Четвер – з 14.00 до 18.00;
П’ятниця – з 9.00 до 13.00.
3. Допомога при усиновленні дитини
Нормативні документи, що регулюють призначення допомоги:
- Закон України “ Про державну допомогу сім’ям з дітьми ” від 21.11.1992 № 2811-XII.
- “ Порядок призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми ”, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1751.
Допомога при усиновленні дитини призначається усиновлювачу, який є громадянином України, постійно проживає на її території та усиновив дитину з числа дітей-сиріт або дітей, позбавлених батьківського піклування (якщо усиновлювачами є подружжя - одному з них на їх розсуд).
Перелік документів, які необхідно надати для призначення допомоги :
- заява усиновлювача (якщо усиновлювачами є подружжя - одного з них), що складається за формою, затвердженою Мінсоцполітики;
- копія свідоцтва про народження дитини, виданого державним органом реєстрації актів цивільного стану після внесення змін до актового запису про народження дитини на підставі рішення суду про усиновлення дитини;
- копія рішення суду про усиновлення дитини;
- копія паспорта;
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.
Копії документів подаються з пред’явленням оригіналів.
В окремих випадках, при розгляді справи може виникнути потреба в наданні додаткових документів.
Допомога при усиновленні дитини призначається за умови, що звернення за її призначенням надійшло не пізніше 12 календарних місяців з дня набрання законної сили рішення про усиновлення дитини.
Допомога при усиновленні дитини призначається і виплачується усиновлювачу органами соціального захисту населення за місцем його реєстрації. Допомога може бути призначена за місцем фактичного проживання за умови подання довідки про неодержання зазначеної допомоги в органах соціального захисту населення за місцем реєстрації.
Допомога при усиновленні дитини, надається у розмірі 41280 гривень. Виплата допомоги здійснюється одноразово у сумі 10320 гривень, решта суми допомоги виплачується протягом наступних 36 місяців рівними
частинами.
Місце прийому документів : просп.Повітрофлотський, 40, кім. № 102.
Телефон: (044) 207-39-22, (044) 207-39-66, (044) 207-39-08.
4. Заява про облік ВПО
Додаток: зкачати
5. Про вибір сімейного лікаря
Як обрати сімейного лікаря?
Українці можуть уже шукати собі лікаря первинної ланки, у якого будуть обслуговуватися з початком медичної реформи.
Обрати фахівця можна незалежно від місця реєстрації пацієнта, проживання чи сплати за обслуговування. Тепер медична допомога не прив’язана до місця прописки, проживання чи розміру хабара. Кожен українець може вибрати терапевта, педіатра, або сімейного лікаря у будь-якому медичному закладі, а гроші за ваше медичне обслуговування заплатить держава. Поки приписна кампанія (процес вибору лікаря і укладення договорів) триває у пілотному режимі.
Перший принцип, за яким потрібно обрати терапевта чи сімейного лікаря − власне бажання пацієнта обслуговуватися саме в цього конкретного спеціаліста. Якщо той спеціаліст, у якого пацієнт обслуговувався до цього часу, влаштовує, то угоду можна укласти з ним. Якщо пацієнт бажає змінити лікаря, при пошуку нового спеціаліста варто врахувати рекомендації родичів, знайомих. Також інформацію про лікарів первинної ланки можна отримати безпосередньо в реєстратурі медичного закладу.
Наступним кроком є укладання декларації з лікарем. Заклади первинної медичної допомоги, в яких працюють сімейні лікарі, підписують контракт із Національною службою здоров’я, а пацієнти – декларацію з тими лікарями, яких самі собі обрали.
Декларація підписується безстроково. З іншого боку, якщо пацієнту не сподобалося обслуговування у фахівця, він у будь який час може укласти угоду з іншим лікарем. Для укладення угоди знадобляться паспорт та ідентифікаційний код. Для підписання декларації з педіатром - свідоцтво про народження дитини та документи (паспорт та код) обох його батьків або опікунів.
Лікар вносить дані пацієнта в систему і роздруковує декларацію у двох примірниках (один із них залишається у вас), – і з цього моменту ви можете звертатися до лікаря у будь-який час.
Декларація з’явиться в системі після подвійної авторизації: лікар попросить назвати код, який надійде вам СМС-повідомленням. Якщо ж у вас немає мобільного телефону, лікар сфотографує чи відсканує ваші документи, щоб долучити їх до декларації. Тільки після цього декларація з’явиться у системі, − повідомляють у МОЗ. Зразки декларації доступні за посиланням (https://goo.gl/PpXFPz).
На випадок відпустки або хвороби у вашого лікаря має бути заміна — інший лікар первинної ланки або черговий заклад первинної медичної допомоги. Якщо пацієнту знадобиться допомога, а він знаходиться в іншому місті, то можна звернутися до найближчого закладу первинної медичної допомоги.
Один лікар може обслуговувати максимум 2 тисячі пацієнтів. Виняток можуть складати ситуації, наприклад, коли лікар працює в селі, де проживає більше 2 тисяч людей.
До лікаря первинної ланки пацієнт може звертатися з будь-якими питаннями, пов’язаними із здоров’ям. У разі своєчасного звернення більшість проблем із здоров’ям можуть бути вирішені на рівні первинної ланки.
Крім безпосереднього обстеження і лікування, лікарі первинної ланки будуть також видавати направлення до вузькопрофільних спеціалістів, виписувати рецепти на ліки, в т.ч. які підпадають під програму “Доступні ліки” (безкоштовні ліки в аптеці, за які платить держава), та будь-які медичні довідки, наприклад, до басейну тощо.
6. Які пільгові категорії осіб мають право на забезпечення безкоштовними або пільговими (50% вартості) рецептами при лікуванні?
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.08.1998 №1303 «Про впорядкування безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань» повідомляємо про перелік груп населення, у разі амбулаторного лікування яких лікарські засоби за рецептами лікарів відпускаються безоплатно:
- ветерани війни;
- особи, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною;
- особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- пенсіонери, які одержують пенсію за віком, по інвалідності та у разі втрати годувальника в мінімальних розмірах (за винятком осіб, які одержують пенсію на дітей у разі втрати годувальника);
- діти віком до трьох років;
- діти-інваліди віком до 16 років.
Групи населення, при амбулаторному лікуванні яких лікарські засоби за рецептами лікарів відпускаються з оплатою 50% їх вартості:
- інваліди І і ІІ груп внаслідок трудового каліцтва, професійного або загального захворювання;
- інваліди з дитинства І і ІІ груп;
- діти віком від трьох до шести років;
- особи, які стали інвалідами внаслідок репресії або є пенсіонерами;
- почесні донори України та СРСР.
Також затверджено перелік категорій захворювань, у разі амбулаторного лікування яких лікарські засоби відпускаються безоплатно (при лікуванні основного захворювання), а саме:
Онкологічні захворювання
Гематологічні захворювання
Діабет (цукровий і нецукровий)
Ревматизм
Ревматоїдний артрит
Пухирчатка
Системний гострий вовчак
Системні, хронічні, тяжкі захворювання шкіри
Сифіліс
Лепра
Туберкульоз
Аддісонова хвороба
Гепатоцеребральна дистрофія
Фенілкетонурія
Шизофренія та епілепсія
Психічні захворювання (інвалідам I та II груп, а також хворим, які
працюють в лікувально-виробничих майстернях психоневрологічних і
психіатричних закладів)
Стан після операції протезування клапанів серця
Гостра переміжна порфірія
Муковісцидоз
Тяжкі форми бруцельозу
Дизентерія
Гіпофізарний нанізм
Стан після пересадки органів і тканин
Бронхіальна астма
Хвороба Бехтерєва
Міостенія
Міопатія
Мозочкова атаксія Марі
Хвороба Паркінсона
Інфаркт міокарду (перші шість місяців)
Дитячий церебральний параліч
СНІД, ВІЧ-інфекція
Післяопераційний гіпотиреоз, у тому числі з приводу раку
щитовидної залози
Гіпопаратиреоз
Вроджена дисфункція кори наднирників