- Житлово-комунальний сервіс
- Новини
- Житлово-експлуатаційні організації
- ОСББ (створення, функціонування)
- Технічна характеристика житлових будинків КП «Керуюча компанія»
- Ваш будинок
- Програма економічного та соціального розвитку м. Києва на 2021 рік
- Оперативно-диспетчерські служби
- Тарифи на житлово-комунальні послуги
- Інформація для співвласників багатоквартирних будинків
- Енергозбереження
- Підприємництво
- Розвиток району
- Солом'янка спортивна
- Громадськість району
- Громадський бюджет
- Про район
- Фотогалерея
- Відео
Консультації
Послуги ЦНАП
Паспорт громадянина України з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки вперше оформлюється виключно за місцем реєстрації місця проживання фізичної особи.
Паспорт громадянина України для виїзду за кордон оформлюється незалежно від місця реєстрації місця проживання фізичної особи.
Для оформлення паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон в Солом’янському районні м. Києва Ви можете звернутись до:
1. Центру надання адміністративних послуг Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (просп. Повітрофлотський, 41, тел.: (044) 202-60-38, (044) 202-60-39).
2. Солом’янського РВ ЦМУ ДМС у м. Києві та Київській обл. (вул. Єреванська, 25, тел.: 242-54-51; попередній запис на прийом, он-лайн сплата адміністративного збору: https://dmsu.gov.ua/services.html)
3. Центру обслуговування громадян «Паспортний сервіс» (просп. Перемоги, 3, тел.: 392-01-94). Увага! Стягують додаткові кошти за послуги.
2. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи
Для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи, подаються такі документи:
1. Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі;
2. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про зміни, що вносяться до Єдиного державного реєстру, крім внесення змін до інформації про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичної особи, у тому числі кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) її засновника, якщо засновник - юридична особа, про місцезнаходження та про здійснення зв’язку з юридичною особою. Рішення уповноваженого органу управління юридичної особи, що подається для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, викладається у письмовій формі, прошивається, пронумеровується та підписується засновниками (учасниками), уповноваженими ними особами або головою та секретарем загальних зборів (у разі прийняття такого рішення загальними зборами). Справжність підписів на такому рішенні нотаріально засвідчується.
3. Документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи в країні її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського, судового реєстру тощо), - у разі змін, пов’язаних із входженням до складу засновників юридичної особи іноземної юридичної особи;
4. Документ про сплату адміністративного збору;
5. Установчий документ юридичної особи в новій редакції - у разі внесення змін, що містяться в установчому документі. Справжність підписів на установчому документі нотаріально засвідчується.
6. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта - у разі внесення змін, пов’язаних із внесенням даних про юридичну особу, правонаступником якої є зареєстрована юридична особа. Справжність підписів на передавальному акті юридичної особи нотаріально засвідчується.
7. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про вихід із складу засновників (учасників) та/або заява фізичної особи про вихід із складу засновників (учасників) справжність підпису на якій нотаріально засвідчена та/або договору, іншого документа про перехід чи передачу частки засновника (учасника) у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) юридичної особи, та/або рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про примусове виключення із складу засновників (учасників) юридичної особи або ксерокопія свідоцтва про смерть фізичної особи, судове рішення про визнання фізичної особи безвісно відсутньою - у разі внесення змін, пов’язаних із зміною складу засновників (учасників) юридичної особи.
У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.
3. Державна реєстрація припинення юридичної особи
Державна реєстрація припинення юридичної особи.
Для державної реєстрації рішення про припинення юридичної особи, прийнятого її учасниками або відповідним органом юридичної особи, подаються такі документи:
1. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення учасників юридичної особи або відповідного органу юридичної особи;
2. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, яким затверджено персональний склад комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) або ліквідатора, реєстраційні номери облікових карток платників податків (або відомості про серію та номер паспорта - для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), строк заявлення кредиторами своїх вимог;
Для державної реєстрації рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи, прийнятого її учасниками або відповідним органом юридичної особи, подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення учасників юридичної особи або відповідного органу юридичної особи, про відміну рішення про припинення юридичної особи.
Для державної реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення учасників юридичної особи або відповідного органу юридичної особи, про зміни.
Для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації на підставі рішення про припинення юридичної особи, прийнятого учасниками юридичної особи , після закінчення процедури припинення, але не раніше закінчення строку заявлення вимог кредиторами, подаються такі документи:
1) Заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації;
2) Довідка архівної установи про прийняття документів, що відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.
Для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її реорганізації після закінчення процедури припинення, але не раніше закінчення строку заявлення вимог кредиторами, подаються такі документи:
Для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її реорганізації після закінчення процедури припинення, але не раніше закінчення строку заявлення вимог кредиторами, подаються такі документи:
1) Заява про державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її реорганізації;
2) Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) розподільчого балансу - у разі припинення юридичної особи в результаті поділу. Справжність підписів на розподільчому балансі юридичної особи нотаріально засвідчується.
3) Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта - у разі припинення юридичної особи в результаті перетворення, злиття або приєднання. Справжність підписів на передавальному акті юридичної особи нотаріально засвідчується.
4) Довідка архівної установи про прийняття документів, що відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню, - у разі припинення юридичної особи в результаті поділу, злиття або приєднання;
5) Документи для державної реєстрації створення юридичної особи, визначені частиною першою цієї статті, - у разі припинення юридичної особи в результаті перетворення;
6) Документи для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, визначені частиною четвертою, - у разі припинення юридичної особи в результаті приєднання.
У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.
4. Державна реєстрація фізичної особи-підприємця
Для державної реєстрації фізичної особи підприємцем подаються такі документи:
1. Заява про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем;
2. Заява про обрання фізичною особою спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної податкової і митної політики, - за бажанням заявника;
3. Нотаріально засвідчена письмова згода батьків (усиновлювачів) або піклувальника чи органу опіки та піклування - для фізичної особи, яка досягла шістнадцяти років і має бажання займатися підприємницькою діяльністю, але не має повної цивільної дієздатності;
Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє свій паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне чи тимчасове проживання;
У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.
5. Державна реєстрація юридичної особи
Документи, що подаються заявником для державної реєстрації юридичної особи.
Для державної реєстрації створення юридичної особи (у тому числі в результаті виділу, злиття, перетворення, поділу), подаються такі документи:
1) Заява про державну реєстрацію створення юридичної особи. У заяві про державну реєстрацію створення юридичної особи, утвореної в результаті поділу, додатково зазначаються відомості про відокремлені підрозділи в частині їх належності до юридичної особи - правонаступника;
2) Заява про обрання юридичною особою спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість, та/або заява про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій за формами, затвердженими відповідно до законодавства, - за бажанням заявника;
3) Установчий документ юридичної особи - у разі створення юридичної особи на підставі власного установчого документа;
4) Документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи у країні її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського, судового реєстру тощо), - у разі створення юридичної особи, засновником (засновниками) якої є іноземна юридична особа;
5) Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта - у разі створення юридичної особи в результаті перетворення, злиття або виділу;
6) Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) розподільчого балансу - у разі створення юридичної особи в результаті поділу;
7) Документи для державної реєстрації змін про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, визначені частиною четвертою - у разі створення юридичної особи в результаті виділу;
8) Документи для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття та поділу - у разі створення юридичної особи в результаті злиття та поділу.
У разі подання документів, представником засновника (учасника) юридичної особи додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.
6. Припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця
Для державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця подається один з таких документів:
1. Заява про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням - у разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням;
2. Ксерокопія свідоцтва про смерть фізичної особи, судове рішення про визнання фізичної особи безвісно відсутньою - у разі державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця у зв’язку з її смертю, визнанням її безвісно відсутньою або оголошенням померлою;
3. Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє свій паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне чи тимчасове проживання.
У разі подання документів, представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.
7. Як внести зміни до безконтактного електронного носія, що міститься в паспорті громадянина України у вигляді ID-картки?
З 2016 року в Україні запроваджено паспорт громадянина України у формі ID-картки, який містить безконтактний електронний носій.
Візуально ID-картка містить всю необхідну для посвідчення особи інформацію (прізвище, ім’я та по батькові; фотозображення; дату і місце народження; реєстраційний номер платника податку (ІНН); дату видачі і термін дії паспорта). Цих відомостей цілком достатньо для використання у будь-якій життєвій ситуації.
На безконтактний електронний носій ID-картки, крім зазначених відомостей, вноситься додаткова інформація, яка може змінюватися без перевидання самого документа. Це інформація про зареєстроване місце проживання особи та сімейний стан.
Змінну інформацію можна зчитати за допомогою спеціальних пристроїв, якими поступово устатковуються державні установи, органи місцевого самоврядування, банки.
У разі зміни місця проживання відповідна інформація без потреби заміни паспорта вноситься на електронний носій у хронологічному порядку на підставі довідки про реєстрацію або зняття з реєстрації місця проживання, що видається особі органом реєстрації.
Внесення відомостей про реєстрацію чи зняття з реєстрації місця проживання до безконтактного електронного носія та до Єдиного державного демографічного реєстру здійснюється лише територіальними підрозділами ДМС.
Такі відомості вносяться безкоштовно.
При зверненні необхідно надати: ID-картку, PIN та PUK коди доступу до даних паспорту, довідку про реєстрацію місця проживання особи (додаток 13).
8. Як зареєструвати місце проживання дитини віком від 0 до 14 років?
Зареєструвати місця проживання новонародженої дитини батьки зобов’язані протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.
Реєстрація місця проживання дітей віком до 14 років здійснюється виключно за адресою реєстрації місця проживання одного з батьків за наявності письмова згода другого з батьків (в присутності адміністратора або нотаріально завіреної).
За наявністю паспортів батьки подають до Центру надання адміністративних послуг наступні документи:
- заяву про реєстрацію місця проживання (заповнюється адміністратором та надається заявнику на перевірку та підпис);
- свідоцтво про народження дитини;
- квитанцію про сплату державного мита за реєстрацію місця проживання (можна сплатити в Центрі через платіжний термінал).
9. Як зареєструвати місце проживання фізичної особи?
Для реєстрації місця проживання заявник особисто чи через уповноважену особу подає наступні документи:
- заяву про реєстрацію місця проживання (заповнюється адміністратором та надається заявнику на перевірку та підпис);
- паспорт громадянина України;
- квитанцію про сплату адміністративного збору за реєстрацію місця проживання (можна сплатити в Центрі через платіжний термінал).
- військовий квиток чи приписне (обов’язково військовозобов'язаним з 18 до 60 років) з відміткою про зняття з військового обліку з попереднього місця реєстрації;
- документи, що підтверджують право власності на житло.
В разі якщо реєстрація місця проживання здійснюється до житла, де власником є третя особо: ОБОВ'ЯЗКОВА особиста присутність власника (власників) житла з правоустановчими документами на житло та паспортом громадянина України для надання згоди на реєстрацію третьої особи або нотаріально посвідчена згода власника(власників) житла.
10. Як здійснити ОБМІН паспорта громадянина України?
Обмін паспорта здійснюється у разі:
1) зміни інформації, внесеної до паспорта;
2) отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (за бажанням);
3) виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта;
4) закінчення терміну дії.
5) якщо особа, яка досягла 25- чи 45-річного віку та не звернулася в установленому порядку для вклеювання фотокартки до паспорта
6) за бажанням.
Перелік необхідних документів:
1) паспорт громадянина України, що підлягає обміну;
2) документи, що підтверджують обставини, у зв’язку з якими паспорт підлягає обміну;
3) документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія та у паспорт (за наявності таких документів):
- про місце проживання - довідка про реєстрацію місця проживання особи (форма 13);
- про шлюб або розірвання шлюбу - свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу;
- про зміну імені - свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили;
- довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або повідомлення про відмову від його прийняття;
4) для внутрішньо переміщених осіб - довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, довідка з реєстру виборців + додаткові документи;
5) документи, що підтверджують сплату адміністративного збору та державного мита або оригінал документа про звільнення від сплати держаного мита.
Вартість послуги оформлення паспорта громадянина України:
До 30.06.2019: З 01.07.2019:
20 р.д. – 279 грн. 20 р.д. – 345 грн.
10 р.д. - 366 грн. 10 р.д. – 471 грн.
Державне мито – 34 грн. (в разі визнання паспорта непридатним для подальшого користування).
В разі, якщо Ви отримували внутрішній паспорт та свідоцтво про народження на територіях України, які на теперішній час є непідконтрольними українській владі (окремі регіони Донецької і Луганської області та АР «Крим»), тоді Державна міграційна служба України рекомендує Вам під час подання документів для оформлення паспорта громадянина України надати будь-які додаткові документи, що містять Ваше фотозображення, що сприятиме ідентифікації особи
НАПРИКЛАД:
- паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
- посвідчення особи на повернення в Україну;
- посвідчення водія;
- військовий квиток;
- пільгове посвідчення;
- свідоцтво про народження (обов’язково);
- свідоцтво про шлюб/розірвання шлюбу;
інші документи.
11. Як знятися з реєстрації місця проживання?
Для зняття з реєстрації місця проживання заявник особисто чи через уповноважену особу подає наступні документи:
- заяву про реєстрацію місця проживання (заповнюється адміністратором та надається заявнику на перевірку та підпис);
- паспорт громадянина України;
- квитанцію про сплату адміністративного збору за зняття з реєстрації місця проживання (можна сплатити в Центрі через платіжний термінал).
- військовий квиток чи приписне (обов’язково військовозобов'язаним з 18 до 60 років) з відміткою про зняття з військового обліку з попереднього місця реєстрації.
12. Як оформити паспорт громадянина України для виїзду за кордон для ДІТЕЙ віком від 0 до 16 років?
Перелік необхідних документів:
1. Оригінал свідоцтва про народження або документ, що підтверджує факт народження, виданий компетентними органами іноземної держави (у випадку, коли особа не досягла 16-річного віку). Якщо батьки або один із батьків такої особи на момент її народження були іноземцями або особами без громадянства, також подається довідка про реєстрацію особи громадянином України;
2. Паспорт громадянина України у вигляді картки (для особи, яка досягла 14-річного віку та проживає в Україні);
3. Індивідуальний податковий номер фізичної особи – платника податків (за наявності);
4. Документ, що посвідчує особу законного представника та документ, що підтверджує повноваження законного представника (крім випадків, коли законним представником є один із батьків). Обов'язкова наявність оригіналів паспорта громадянина України. У разі якщо ПІБ матері або батька не співпадають з свідоцтвом про народження, додатково надаються документи, що підтверджують факт зміни ПІБ (свідоцтво про шлюб, про розлучення, про зміну прізвища тощо);
5. При замовленні другого закордонного паспорта обов'язкова наявність раніше виданого закордонного паспорта або проїзного документа дитини (діючого, не діючого, оформленого на інше прізвище);
6. Документ, що підтверджує сплату адміністративного збору;
7. Для дітей віком ДО 12 років – 1 фотокартка розміром 10х15 сантиметрів. На фотокартці має бути зображено 80% обличчя, чіткі контури, білий фон, на матовому фотопапері високої якості, без дефектів. Фотографування дітей віком ВІД 12 років відбувається лише на місці!
8. Документи, які являються підставою для зміни транслітерації (раніше видані документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України дитини або батьків; документ, що підтверджує факт народження, зміни імені, видані компетентними органами іноземної держави та легалізованих в установленому порядку; тощо).
Вартість послуги:
До 30.06.2019: З 01.07.2019:
20 р.д. – 557,32 грн. 20 р.д. – 682грн
7 р.д. – 810,32 грн. 7 р.д. – 1034 грн.
В разі, якщо Ви отримували внутрішній паспорт та свідоцтво про народження на територіях України, які на теперішній час є непідконтрольними українській владі (окремі регіони Донецької і Луганської області та АР «Крим»), тоді Державна міграційна служба України рекомендує Вам під час подання документів для оформлення паспорта громадянина України надати будь-які додаткові документи, що містять Ваше фотозображення, що сприятиме ідентифікації особи
НАПРИКЛАД:
- паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
- посвідчення особи на повернення в Україну;
- посвідчення водія;
- військовий квиток;
- пільгове посвідчення;
- свідоцтво про народження (обов’язково);
- свідоцтво про шлюб/розірвання шлюбу;
інші документи.
13. Як оформити паспорт громадянина України для виїзду за кордон з 16 років?
Перелік необхідних документів:
1. Паспорт громадянина України;
2. Індивідуальний податковий номер фізичної особи – платника податків (ідентифікаційний номер);
3. При замовленні другого закордонного паспорта обов'язкова наявність раніше виданого закордонного паспорта або проїзного документа дитини (діючого, не діючого, на інше прізвище);
4. Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у разі викрадення попереднього паспорта для виїзду за кордон на території України);
5. Довідка з поліції із зазначеними серією та номером втраченого паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у разі втрати попереднього паспорта для виїзду за кордон на території України);
6. Документ, що підтверджує сплату адміністративного збору;
7. Документи, які являються підставою для зміни транслітерації (раніше видані документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України дитини або батьків; документ, що підтверджує факт народження, зміни імені, видані компетентними органами іноземної держави та легалізованих в установленому порядку; тощо)
Вартість послуги
До 30.06.2019: З 01.07.2019:
20 р.д. – 557,32 грн. 20 р.д. – 682грн
7 р.д. – 810,32 грн. 7 р.д. – 1034 грн.
В разі, якщо Ви отримували внутрішній паспорт та свідоцтво про народження на територіях України, які на теперішній час є непідконтрольними українській владі (окремі регіони Донецької і Луганської області та АР «Крим»), тоді Державна міграційна служба України рекомендує Вам під час подання документів для оформлення паспорта громадянина України надати будь-які додаткові документи, що містять Ваше фотозображення, що сприятиме ідентифікації особи
НАПРИКЛАД:
- паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
- посвідчення особи на повернення в Україну;
- посвідчення водія;
- військовий квиток;
- пільгове посвідчення;
- свідоцтво про народження (обов’язково);
- свідоцтво про шлюб/розірвання шлюбу;
інші документи.
14. Як оформити паспорт громадянина України з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки по досягненню 14-річного віку?
Паспорт громадянина України по досягненню 14-річного віку оформлюється БЕЗКОШТОВНО,та видається не пізніше ніж через 20 робочих.
Перелік необхідних документів:
1) свідоцтво про народження;
2) паспорт одного із батьків (за можливості паспорта обох батьків), у разі відсутності одного із батьків: витяг відповідно статті 135 Сімейного кодексу, свідоцтво про смерть;
3) довідку про реєстрацію місця проживання особи (форма 13);
4) довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб);
5) у разі, якщо на момент народження дитини хоча б один з її батьків не був громадянином України, разом з основним переліком документів необхідно надати довідку про реєстрацію особи (дитини) громадянином України;
6) індивідуальний податковий номер фізичної особи – платника податків (ідентифікаційний номер) або повідомлення про відмову від його прийняття, у разі наявності.
В разі, якщо Ви отримували внутрішній паспорт та свідоцтво про народження на територіях України, які на теперішній час є непідконтрольними українській владі (окремі регіони Донецької і Луганської області та АР «Крим»), тоді Державна міграційна служба України рекомендує Вам під час подання документів для оформлення паспорта громадянина України надати будь-які додаткові документи, що містять Ваше фотозображення, що сприятиме ідентифікації особи
НАПРИКЛАД:
- паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
- посвідчення особи на повернення в Україну;
- посвідчення водія;
- військовий квиток;
- пільгове посвідчення;
- свідоцтво про народження (обов’язково);
- свідоцтво про шлюб/розірвання шлюбу;
інші документи.
15. Як оформити паспорт громадянина України ЗАМІСТЬ ВТРАЧЕНОГО АБО ВИКРАДЕНОГО?
Перелік необхідних документів:
1) витяг/довідка з поліції;
2) копія втраченого паспорта;
3) довідка про реєстрацію місця проживання особи (форма 13);
4) документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія та у паспорт (за наявності таких документів):
- про шлюб або розірвання шлюбу - свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили;
- про зміну імені - свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили;
- довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або повідомлення про відмову від його прийняття;
5) для внутрішньо переміщених осіб - довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, довідку з реєстру виборців + додаткові документи;
6) документи, що підтверджують сплату адміністративного та державного мита або оригінал документа про звільнення від сплати державного мита.
Вартість послуги оформлення паспорта громадянина України:
До 30.06.2019: З 01.07.2019:
20 р.д. – 279 грн. 20 р.д. – 345 грн.
10 р.д. - 366 грн. 10 р.д. – 471 грн.
Державне мито – 34 грн.
В разі, якщо Ви отримували внутрішній паспорт та свідоцтво про народження на територіях України, які на теперішній час є непідконтрольними українській владі (окремі регіони Донецької і Луганської області та АР «Крим»), тоді Державна міграційна служба України рекомендує Вам під час подання документів для оформлення паспорта громадянина України надати будь-які додаткові документи, що містять Ваше фотозображення, що сприятиме ідентифікації особи
НАПРИКЛАД:
- паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
- посвідчення особи на повернення в Україну;
- посвідчення водія;
- військовий квиток;
- пенсійне посвідчення;
- пільгове посвідчення;
- свідоцтво про народження (обов’язково);
- свідоцтво про шлюб/розірвання шлюбу;
- дипломи про закінчення ВНЗ;
- інші документи.
16. Які документи потрібні для обміну посвідчення водія?
Обмін посвідчення водія (у зв’язку зі зміною анкетних даних, втратою, викраденням, заміна на новий зразок) проводиться незалежно від зареєстрованого місця проживання чи перебування особи за умови подання:
1. паспорта громадянина України ;
2. ідентифікаційного коду;
3. посвідчення водія;
4. оригіналу документів про заміну особистих даних (у разі їх заміни);
5. медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом;
6. довідки з поліції (у разі викрадення); реквізитів документу (у разі втрати)
7. платіжного документу (квитанції) – 219,00 грн. (сума до сплати без урахування комісії в терміналі).