Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація

Новини підрозділів

Відділ роботи із зверненнями громадян

09-07-2015 Робота із зверненнями громадян
Робота із зверненнями громадян

За І півріччя 2015 року до Солом’янської  районної в місті Києві державної адміністрації  через відділ роботи із зверненнями громадян надійшло та було опрацьовано 2147 звернення громадян. 

Спостерігається значне збільшення звернень (на 887 звернення або 41,23%) в порівнянні з  аналогічним  періодом минулого року. 

Період часу

                                              І півріччя

2011 рік

2012 рік

 

2013 рік

2014 рік

2015

Всього звернень  

2143

2050

1983

1260

2147

З них:

- 261 питання вирішено позитивно;

- на 1660  надані аргументовані роз’яснення.

За своїм характером письмові звернення, що надійшли протягом звітного періоду на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, розподілилися наступним чином:

- заяв -2016 (93,89 %);

- скарг – 120 (5,59%);

- подяки – 11 (0,51 %).

З загальної кількості опрацьованих звернень:

-  570 (25,73%) звернень від заявників, які особисто звернулися до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації;

- 276 ( 11,73%) звернень надійшло електронною поштою (у тому числі 32 звернення, які  надійшли на FACEBOOK голови та FACEBOOK Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації);

-  6 ( 0,63%) звернень надійшли на пряму телефонну лінію.

За І півріччя 2015 року до відділу роботи із зверненнями громадян надійшло:

- 1001 звернення з Київської міської державної адміністрації (у 2014 році - 313 звернень), серед яких 550 доручень голови Київської міської державної адміністрації;

- 28 звернень від Солом’янської  районної прокуратури;

- 63 звернення від Народних депутатів України;

- 60 звернень від депутатів Київської міської Ради;

- 2 звернення від уповноваженого Верховної Ради України з прав людини;

- 1 звернення від представника уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.

Впродовж звітного періоду до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 224 колективних звернень (10,43 % від усіх звернень). У порівнянні з аналогічним періодом 2014 року загальна кількість колективних звернень збільшилася  на 77 звернень.

Найгостріші питання, що турбують мешканців району залишаються питання житлово-комунального господарства та благоустрою території, що складають - 1307  звернень (60,87%).

Серед основних питань:

- оплати квартир та комунальних послуг – 217 звернень;

- благоустрою – 137 звернень;

- встановлення лічильників – 89 звернень;

- поточного та капітального ремонту будинків – 72 звернення;

- ремонту сантехнічного обладнання та комунікацій – 56 звернень;

- будівництва та ремонт доріг – 40 звернень;

- облаштування дитячого майданчика – 26 звернень;

- ремонту дахів – 21 звернення;

- незадовільний стан будинку – 19 звернень;

- незадовільне комунальне обслуговування – 16 звернень;

- ремонту або заміни  ліфтів – 14 звернень;

- ремонту квартир – 10 звернень та інші.

Солом’янською районною в місті Києві державною адміністрацією вживаються всі можливі заходи щодо вирішення якомога більшої кількості питань, порушених у зверненнях мешканцями району.

Серед звернень з питань благоустрою вагома частка - це прохання про знесення  малих архітектурних форм, розміщених на прибудинкових територіях чи зелених зонах. За звітний період демонтовано 143 тимчасові споруду (малі архітектурни форми, кіоски та ін), розміщення та діяльність яких викликали нарікання мешканців району.

Друге місце за кількістю посідають звернення з питань соціального захисту. Основне питання - це надання матеріальної допомоги, особливо на лікування та проведення операцій.

За І півріччя 2015 року до відділу  роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади  і організації  надійшло 600 таких звернень (27,95%).

За звітний період   матеріальна допомога була призначена 361 громадянину на загальну суму 133 832 грн. (у  2014 році  - 457 громадянам на суму 181 533 грн.), а саме:

- 325 громадянам призначена матеріальна допомога на суму 116 750 грн. за рахунок коштів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам»;

- 36 громадянам – на суму 17 082 грн. за рахунок коштів державного бюджету.

276 звернень або 12,85% надійшло з питання  житлової політики. Серед них найчастіше піднімались питання щодо надання житла та  зарахування на квартирний облік.

Особлива увага у роботі із зверненнями громадян приділяється розгляду звернень пільгових категорій населення. Серед заявників, які вказали свій соціальний стан:

-  104 звернення від учасників бойових дій;

-  74 звернення від інвалідів І-ІІ-ІІІ груп;

-  22 звернення від ветеранів праці;

-  17 заявників з багатодітних сімей;

-  15 звернень від дітей війни;

- 12 звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни (з них: 4 звернення задоволено, на 7 надані аргументовані роз’яснення);

-  9 звернень від учасників Великої Вітчизняної війни;

-  4 звернення одиноких матерів та інше.

В зверненнях осіб пільгових категорій найчастіше порушувалися питання  житлово-комунального обслуговування (ремонт квартир, оплата житлово-комунальних послуг, безкоштовне встановлення лічильників обліку гарячого та холодного водопостачання, ремонт санітарно-технічного обладнання у квартирах, ремонт даху), отримання матеріальної допомоги, поліпшення житлових умов  та інші.

З метою збільшення дієвої взаємодії та урізноманітнення форм роботи з мешканцями району продовжена практика проведення як особистих прийомів в Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації, так і виїзних особистих прийомів керівництвом адміністрації.

Особисто головою Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації за вказаний період згідно з графіком  заплановано та проведено:

- 10 особистих прийомів, під час яких розглянуто 55 звернень мешканців та прийнято 60  громадян;

- 12 виїзних прийомів, під час яких  розглянуто 66  звернень мешканців та прийнято 89 громадян.

Районною владою під час особистих прийомів громадян вживаються всі можливі заходи реагування із залученням відповідних служб району для вирішення якомога більшої кількості проблем мешканців району.

Протягом звітного періоду Вами було проведено 1 пряму телефонну  лінію та  прийнято 6 дзвінків.

За звітний період 276 звернень надійшло до адміністрації електронною поштою через інтернет - приймальню та книгу відгуків, що на 96 звернень більше, ніж за аналогічний період минулого року. Всі звернення опрацьовані  у  встановлені терміни.

Відповіді на такі звернення висвітлено на офіційному веб-сайті адміністрації для широкого доступу відвідувачів.

Систематично робота із зверненнями громадян перевіряється  управлінням з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації. Одночасно, спільно з представниками управління з питань звернень громадян  Київської міської державної адміністрації та комунальних підприємств району, проведено 6 виїзних  днів контролю з виходом на місце та детальним розглядом звернень за участю заявників, обслуговуючих служб та балансоутримувачів. За результатами роботи підготовлено та надано до КМДА відповідні акти.

Відповідно до плану роботи щомісячно відділом організовуються та проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 6 засідань даної комісії та опрацьовано  6  звернень громадян. За результатами роботи комісії складено відповідні протоколи та підготовлено доручення, які виконано у визначений термін.

За звітний період проведено  перевірку роботи із зверненнями громадян

 в 6-ти структурних підрозділах адміністрації, а саме:

- управлінні будівництва;

- управлінні житлово-комунального господарства;

- відділі контролю за благоустроєм району;

- секторі взаємодії з правоохоронними органами;

- комунальному підприємстві «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом’янського району м. Києва»;

- відділі торгівлі та споживчого ринку.

Під час перевірок були надані необхідні рекомендації щодо посилення впливу на стан виконавської дисципліни. Результати перевірок доводились до відома керівників структурних підрозділів. 

Під час перевірок порушень вимог чинного законодавства щодо звернень громадян не виявлено.

При управлінні праці та соціального захисту населення Солом’янської  районної в місті Києві державної адміністрації діє Центр правової допомоги киянам, які опинились в складних життєвих обставинах, де юрист-консульт надає безкоштовні послуги мешканцям району.

Так, за звітний період управлінням праці та соціального захисту населення надано 7 направлень на отримання безкоштовної правової допомоги.

З метою підвищення рівня роботи із зверненнями громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду пропозицій, заяв і скарг на офіційному веб-сайті Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації розміщено інформацію  про діяльність місцевих органів державної влади, надаються безкоштовні правові консультації, розміщуються форми та зразки документів, тощо.

В Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивної, неупередженої і вчасної перевірки фактів, викладених у зверненнях.

Вся інформація

Яке враження на Вас справили умови для відвідувачів та процес надання адміністративної послуги?
Дуже задоволений
Задоволений
Відносно задоволений
Незадоволений