Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація

Новини підрозділів

Відділ роботи із зверненнями громадян

09-07-2020 Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян
Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян

Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за I півріччя 2020 року

У Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації проводиться системна робота, спрямована на реалізацію громадянами конституційних прав на звернення у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Реалізуючи вимоги вищезазначених законодавчих актів, систематично здійснюється ряд заходів щодо підвищення рівня цієї роботи, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до адміністрації, а також постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень. Також вживаються заходи щодо покращення ґрунтовного розгляду питань, які порушують громадяни, та усунення причин, що породжують звернення. Позитивне вирішення питань у зверненнях громадян має безпосередній вплив на покращення соціально-економічного, культурного розвитку району, житлово-побутових умов, соціального благополуччя та зростання добробуту його мешканців.

За звітний період до Солом’янської  районної в місті Києві державної адміністрації  через відділ роботи із зверненнями громадян надійшло та опрацьовано 1823 звернень громадян.  

Спостерігається  зменшення звернень громадян (на 725 звернень або 39,77%) в порівнянні з  аналогічним  періодом  минулого року. 

Період часу

I півріччя

2019 рік

I півріччя

2020 рік

Всього звернень

2548

1823

З них:

- 274 питання вирішено позитивно;

- на 1312 надані аргументовані роз’яснення.

За своїм характером письмові звернення, що надійшли протягом звітного періоду на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, розподілилися таким чином:

- заяв – 1669 (91,55 %);

- скарг – 152 (8,36%);

- пропозицій – 2 (0,11%).

Впродовж І півріччя 2020 року до відділу роботи із зверненнями громадян надійшло:

- 629 звернень з Київської міської державної адміністрації (у 2019 році - 825 звернень), серед яких 145 доручення голови Київської міської державної адміністрації;

-  373 звернення від заявників, які особисто звернулися до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації;

- 24 звернення від народних депутатів України;

- 27 звернень від депутатів Київської міської ради;

- 30 звернень з Кабінету Міністрів України;

- 54 звернення з Офісу Президента України;

- 27 звернень з органів прокуратури України;

- 27 звернень з Верховної Ради України та інші.

Впродовж звітного періоду до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 168 колективних звернень громадян (9,22 % від усіх звернень). У порівнянні з аналогічним періодом минулого року загальна кількість колективних звернень громадян зменшилася  на 183 звернень громадян.

Всі звернення громадян, що надійшли на розгляд до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації виконані у встановлені законодавством терміни.

Найгостріші питання, що турбують мешканців району залишаються питання житлово-комунального господарства, що складають - 1281 звернення (70,27%).

Серед основних питань:

- оплати квартир та комунальних послуг – 176 звернень;

- благоустрою – 173 звернення;

- незадовільне водопостачання – 79 звернень;

- будівництва та ремонту доріг – 60 звернень;

- поточного та капітального ремонту будинків – 55 звернень;

- опалення – 52 звернення; 

- ремонту сантехнічного обладнання та комунікацій – 46 звернень;               

- ремонту або заміни  ліфтів – 39 звернень;

- облаштування дитячого майданчика - 28 звернень;

- встановлення лічильників – 26 звернень;

- ремонту дахів – 23 звернення та інші.

Солом’янська районна в місті Києві державна адміністрація вживає всіх можливих заходів щодо вирішення якомога більшої кількості питань, порушених у зверненнях мешканцями району.

Найважливішою складовою у роботі із зверненнями громадян є виконавська дисципліна. Тобто, вчасне, без порушення терміну, якісне та змістовне інформування заявника за результатами розгляду порушеного ним питання. Відповідність кількісних та якісних показників (даних) залишається основним завданням відділу роботи із зверненнями громадян.

На другому місці –  питання соціального захисту. За звітний період  до відділу  роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади вищого рівня надійшло 224 звернення громадян (12,29%). Спостерігається збільшення звернень (на 87 звернень або 4,77%) в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року. Основні питання –  це надання матеріальної допомоги, отримання субсидії та надання роз’яснення щодо отримання компенсації за житлово-комунальні послуги.

Особлива увага у роботі із зверненнями громадян приділяється розгляду звернень пільгових категорій населення. Серед заявників, які вказали свій соціальний стан:

- 89 звернень від інвалідів І,ІІ,ІІІ груп;

- 84 звернення від учасників війни та осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій;

- 23 звернення від ветеранів праці;

- 36 звернень від учасників АТО;

- 25 звернень від членів  багатодітних сімей, одиноких матерів;

- 9 звернень від дітей війни;

- 4 звернення від інвалідів Великої Вітчизняної війни та інші;

У зверненнях осіб пільгових категорій найчастіше порушувалися питання житлово-комунального обслуговування (оплата житлово-комунальних послуг,  незадовільне водопостачання та централізоване опалення, благоустрій території), отримання матеріальної допомоги, отримання субсидій,  поліпшення житлових умов  та інші.

За І півріччя 2020 року матеріальна допомога соціально незахищеним верствам населення (пенсіонерам, учасникам бойових дій, учасникам війни та осіб з інвалідністю внаслідок війни, інвалідам І,ІІ,ІІІ груп, учасникам АТО та родичам учасників АТО) була призначена та виплачена на суму 9 239 999 грн. за рахунок коштів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам».

Враховуючи обмеження, пов’язані з прийнятими Урядом протиепідемічними заходами, багато людей опинилися у складних життєвих обставинах. Для підтримки нужденних створено Єдиний координаційний центр для допомоги людям, які опинилися у складних життєвих обставинах. Управління праці та соціального захисту населення Солом’янської  районної в місті Києві державної адміністрації спільно з Центром проводило роботу по збору та подальшому розподілу по Солом’янському району продуктових наборів для людей похилого віку, родин із дітьми з інвалідністю та осіб, які опинилися в складних життєвих обставинах

Солом’янська  районна в місті Києві державна адміністрація при розгляді звернень громадян пільгових категорій вживає всіх можливих  заходів для вирішення порушених у зверненнях питань.

Третє місце за кількістю посідають звернення з питання  житлової політики. Серед них найчастіше порушувалися питання щодо зарахування на квартирний облік, надання житла та отримання ордеру на фактично займану житлову площу.

За звітний період до відділу  роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади  і організації  надійшло 148 таких звернень (8,12%) що на 72 звернення менше, ніж за аналогічний період минулого року.

У зв’язку з карантином, запровадженим у місті Києві з метою запобігання поширенню вірусу COVID-19 у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації припинено проведення як особистих прийомів, так і виїзних особистих прийомів громадян керівництвом адміністрації до 31 липня 2020 року.

Особисто виконувачами обов’язки голови Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації до запровадження карантину було  проведено:

- 5 особистих прийомів, під час яких розглянуто 20 звернень мешканців та прийнято 24 громадянина;

- 5 виїзних прийомів, під час яких  розглянуто 18 звернень мешканців та прийнято 20 громадян.

Районна влада під час особистих прийомів громадян вживає усіх можливих заходів реагування із залученням відповідних служб району для вирішення якомога більшої кількості проблем мешканців району.

Виконанню таких звернень приділяється особлива увага та здійснюється контроль до розв’язання проблем, що спричинили звернення.

За звітний період у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації виконувачами обов’язки голови та головою Солом’янської  районної в місті Києві державної адміністрації було проведено 6 прямих «гарячих» телефонних ліній та прийнято 15 дзвінків.

Питання, які були порушені в телефонних зверненнях громадян зареєстровано, деякі з них було вирішено у найкоротші терміни.

За звітний період на електронну адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 546 звернень, що на 112 звернень більше, ніж за аналогічний період минулого року. Всі звернення опрацьовані  у  встановлені терміни.

Систематично робота із зверненнями громадян перевіряється  управлінням з питань звернень громадян апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

У зв’язку з карантином, запровадженим у місті Києві з метою запобігання поширенню вірусу COVID-19 у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації припинено проведення виїзних днів контролю з виходом на місце та детальним розглядом звернень за участю заявників, проведення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та проведення відділом роботи із зверненнями громадян перевірок у структурних підрозділах адміністрації відповідно до затверджених графіків.

Щоденно, в телефонному режимі, працівниками відділу надавалися консультації, роз’яснення та нагадування щодо виконання звернень громадян.

Звернення громадян є важливим засобом забезпечення, захисту та утвердження всіх прав людини і громадянина, закріплених Конституцією України. Тому, Солом’янська районна в місті Києві державна адміністрація докладає всіх зусиль, щоб виконувати  цей напрям робіт більш якісно, вживати найбільш дієві  заходи щодо зменшення кількості звернень громадян до вищих державних органів влади, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян, задоволення їх законних вимог та своєчасного інформування заявників про наслідки розгляду їх звернень. Керівникам структурних підрозділів Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації постійно наголошується на необхідності посилення вимогливості, відповідальності та контролю за станом справ з розгляду звернень громадян.

Робота по кваліфікованому, неупередженому, об’єктивному і своєчасному розгляду звернень громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації і в подальшому буде спрямована на  виконання вимог чинного законодавства та перебуватиме на постійному контролі у керівництва адміністрації.

 

Вся інформація

Корупція має бути помічена