Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація

Новини підрозділів

Відділ роботи із зверненнями громадян

16-10-2019 Звіт роботи
Звіт роботи

За 9 місяців 2019 року до Солом’янської  районної в місті Києві державної адміністрації  через відділ роботи із зверненнями громадян надійшло та опрацьовано 3609 звернень громадян.  

Спостерігається  зменшення звернень (на 178 звернень або 4,93%) в порівнянні з  аналогічним  періодом  минулого року. 

З них:

- 725 питань вирішено позитивно;

- на 2499 надані аргументовані роз’яснення.

За своїм характером письмові звернення, що надійшли протягом звітного періоду на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, розподілилися таким чином:

- заяв – 3364 (93,21 %);

- скарг – 239 (6,62%);

- пропозицій – 6 (0,17%).

За 9 місяців 2019 року до відділу роботи із зверненнями громадян надійшло:

- 1218 звернень з Київської міської державної адміністрації (у 2018 році - 1236 звернень), серед яких 264 доручення голови Київської міської державної адміністрації;

- 1132 звернення від заявників, які особисто звернулися до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації;

- 204 звернення від народних депутатів України;

- 37 звернень від депутатів Київської міської ради;

- 59 звернень з Кабінету Міністрів України;

- 125 звернень з Адміністрації Президента України;

- 45 звернень з органів прокуратури України;

- 39 звернень з Верховної Ради України.

Впродовж звітного періоду до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 507 колективних звернень (14,05 % від усіх звернень). У порівнянні з аналогічним періодом 2018 року загальна кількість колективних звернень зменшилася  на 167 звернень.

Найгостріші питання, що турбують мешканців району залишаються питання житлово-комунального господарства, що складають - 3207 звернень (88,86%).

Серед основних питань:

- благоустрою – 414 звернень;

- оплати квартир та комунальних послуг – 280 звернень;

- поточного та капітального ремонту будинків – 229 звернень;

- будівництва та ремонту доріг – 178 звернень;

- незадовільного водопостачання – 157 звернень;

- опалення – 121 звернення;                            

- ремонту або заміни  ліфтів – 121 звернення;

- ремонту дахів – 114 звернень;

- облаштування дитячого майданчика - 96 звернень;

- ремонту сантехнічного обладнання та комунікацій – 92 звернення;

- встановлення лічильників – 54 звернення та інші.

Друге місце за кількістю посідають звернення з питання  житлової політики. Серед них найчастіше порушувалися питання щодо зарахування на квартирний облік, надання житла та отримання ордеру на фактично займану житлову площу.

За 9 місяців 2019 року до відділу  роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади  і організації  надійшло 336 таких звернень (9,31%).

На третьому місці –  питання соціального захисту. За звітний період  до відділу  роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади вищого рівня надійшло 189 звернень (5,24%). Основні питання –  це надання матеріальної допомоги, отримання путівок на санаторно-курортне лікування.

Особлива увага у роботі із зверненнями громадян приділяється розгляду звернень пільгових категорій населення. Серед заявників, які вказали свій соціальний стан:

- 125 звернень від учасників бойових дій, учасників та інвалідів війни;

- 133 звернення від інвалідів І,ІІ,ІІІ груп;

- 69 звернень від ветеранів праці;

- 67 звернень від учасників АТО та родичів учасників АТО;

- 55 звернень від членів  багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів - героїнь;

- 25 звернень від дітей війни;

- 5 звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни та інші;

У зверненнях осіб пільгових категорій найчастіше порушувалися питання житлово-комунального обслуговування (оплата житлово-комунальних послуг, ремонт ліфтів, незадовільне водопостачання благоустрій території, ремонт даху), отримання матеріальної допомоги, отримання субсидій,  поліпшення житлових умов  та інші.

За 9 місяців 2019 року матеріальна допомога соціально незахищеним верствам населення (пенсіонерам, учасникам бойових дій, учасникам та інвалідам війни, інвалідам І,ІІ,ІІІ груп, учасникам АТО та родичам учасників АТО) була призначена та виплачена на суму 6 999 300 грн. за рахунок коштів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам».

З метою збільшення дієвої взаємодії та урізноманітнення форм роботи з мешканцями району продовжена практика проведення як особистих прийомів у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації, так і виїзних особистих прийомів керівництвом адміністрації.

Керівництвом Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації за вказаний період проведено 70 особистих прийомів та 50 виїзних прийомів.

Районна влада під час особистих прийомів громадян вживає усіх можливих заходів реагування із залученням відповідних служб району для вирішення якомога більшої кількості проблем мешканців району.

Виконанню таких звернень приділяється особлива увага та здійснюється контроль до розв’язання проблем, що спричинили звернення.

За звітний період у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації керівництвом Солом’янської районної в місті Києві державній адміністрації проведено 23 прямих «гарячих» телефонних ліній та прийнято 28 дзвінків. Питання, які були порушені в телефонних зверненнях зареєстровано, деякі з них було вирішено у найкоротші терміни.

Систематично робота із зверненнями громадян перевіряється  управлінням з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації. Одночасно, спільно з представниками управління з питань звернень громадян  Київської міської державної адміністрації, департаменту житлово-комунальної інфраструктури Київської міської державної адміністрації та комунальних підприємств району, проведено 13 виїзних  днів контролю з виходом на місце та детальним розглядом звернень за участю заявників. За результатами проведених виїзних днів контролю підготовлено та надано до управління з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації відповідні акти.

Щомісячно, відповідно до затвердженого графіка, керівники структурних підрозділів Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації звітують про хід розгляду звернень громадян у підпорядкованих підрозділах.

Щомісячно, відділ роботи із зверненнями громадян Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, відповідно до затвердженого графіка, організовує та проводить засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 9 засідань зазначеної комісії та опрацьовано  9  звернень громадян. За результатами роботи комісії складено відповідні протоколи та підготовлено доручення. Інформація про проведення зазначеної комісії надається до управління з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації.

Щомісячно, відповідно до затвердженого графіка, відділом роботи із зверненнями громадян Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації проводяться перевірки роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах адміністрації. За звітний період проведено перевірку в 9-ти структурних підрозділах адміністрації.

Під час перевірок надано необхідні рекомендації щодо посилення впливу на стан виконавської дисципліни. Результати перевірок доводились до відома керівників структурних підрозділів. Порушень вимог чинного законодавства щодо звернень громадян не виявлено.

Інформація про перевірки щомісячно надається до управління з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації

У структурних підрозділах Солом’янської  районної в місті Києві державної адміністрації чітко визначені посадові особи, відповідальні за роботу із зверненнями громадян. Обов’язки з ведення діловодства за зверненнями громадян зафіксовано в посадових інструкціях відповідальних працівників.

Солом’янська районна в місті Києві державна адміністрація вживає всіх можливих заходів щодо вирішення якомога більшої кількості питань, порушених у зверненнях мешканцями району.

Відповідно до положення «Про порядок організації та надання безоплатної правової допомоги особам, які опинились в складних життєвих обставинах» затвердженого розпорядженням Київського міського голови 08.11.2006 р. №398/585, при Солом’янській  районній в місті Києві державній адміністрації діє Центр правової допомоги киянам, які опинились в складних життєвих обставинах, де юрист-консульт надає безоплатну первинну правову допомогу, яка включає надання правової інформації, правових консультацій та роз'яснень, складання правових документів (звернень, довідок, запитів тощо). (Адреса: проспект Повітрофлотський, 41, каб. № 180., графік прийому: понеділок, середа з 9.00 год.-18.00 год., п’ятниця з 9.00 год. – 16.45 год., обідня перерва з 13.00 год. – 13.45 год.). 

Згідно з Журналом реєстрації особистого обліку та прийому громадян за звітний період до Центру правової допомоги киянам звернулись 427 громадян.

З метою підвищення рівня роботи із зверненнями громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду пропозицій, заяв і скарг на субвеб-сайті Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації розміщено інформацію  про діяльність місцевих органів державної влади, розміщені форми та зразки документів тощо.

Також щоквартально на субвеб-сайті Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації розміщується інформація щодо стану роботи із звернення громадян в Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації.

У межах своєї компетенції Солом’янська районна в місті Києві державна адміністрація відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» продовжує роботу по кваліфікованому, неупередженому, об’єктивному і своєчасному розгляду звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених питань та задоволення законних вимог громадян.

Вся інформація

Корупція має бути помічена