Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація

Новини підрозділів

Відділ роботи із зверненнями громадян

22-10-2018 Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян
Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян

За 9 місяців 2018 року до Солом’янської  районної в місті Києві державної адміністрації  через відділ роботи із зверненнями громадян надійшло та було опрацьовано у встановлені терміни 3787 звернень громадян.

У порівнянні з  аналогічним звітним періодом  минулого року відзначається статистика збільшення кількості звернень (537 звернень, що становить 14,18%).

З них:

- у 753 питання вирішено позитивно;

- на 2642 надані аргументовані роз’яснення.

За своїм характером письмові звернення, що надійшли протягом звітного періоду на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, розподілилися наступним чином:

- заяв -3553 (93,79 %);

- скарг – 223 (5,89%);

- пропозицій – 11 (0,29%).

За звітний період 2018 року до відділу роботи із зверненнями громадян надійшло:

- 1236 звернень з Київської міської державної адміністрації (у 2017 році - 1188 звернень), серед яких 203 доручень голови Київської міської державної адміністрації;

- 2071 звернення від заявників, які особисто звернулися до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації;

- 233 звернення від Народних депутатів України;

- 95 звернень від депутатів Київської міської Ради;

- 76 звернень з Кабінету Міністрів України;

- 79 звернення з Адміністрації Президента України;

- 45 звернень з органів прокуратури України;

- 22 звернення з Верховної Ради України.

Впродовж звітного періоду до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 674 колективних звернення (17,80 % від усіх звернень). У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року загальна кількість колективних звернень збільшилася  на 112 звернень.

Найбільш гострими і життєво важливими питаннями, які турбують мешканців району залишаються питання житлово-комунального господарства, що складають - 3226 звернень (85,19%).

Серед основних – наступні питання:

- поточного та капітального ремонту будинків – 273 звернення;

- оплати квартир та комунальних послуг – 266 звернень;

- будівництва та ремонт доріг – 192 звернення;

- ремонту або заміни  ліфтів – 155 звернень;

- незадовільного водопостачання – 150 звернень;

- опалення – 139 звернень;

- ремонту сантехнічного обладнання та комунікацій – 115 звернень;

- ремонту дахів – 90 звернень;

- облаштування дитячих майданчиків – 57 звернень;                      

- благоустрою в цілому– 55 звернень;

- встановлення лічильників тощо – 32 звернення.

Друге місце за кількістю посідають звернення з питань  житлової політики. Основне питання – це надання житла, отримання ордеру на фактично займане житлове приміщення та  зарахування на квартирний облік. За 9 місяців 2018 року до відділу  роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади  і організації  надійшло 475 таких звернень (12,54%).

У рейтингу за кількістю звернень на третьому місці - питання соціального захисту. За звітний період  до відділу  роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади  і організації  надійшло 158 звернень (4,17%). Серед основних питань: надання матеріальної та гуманітарної допомоги, надання субсидій, отримання путівок на санаторно-курортне лікування та інше.

За звітний період   матеріальна допомога була призначена 1195 громадянам на загальну суму 1 616 125 грн., а саме:

- 1143 громадянам призначена матеріальна допомога на суму 1 579 900 грн. за рахунок коштів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам»;

- 52 громадянам – на суму 36 225,50 грн. за рахунок коштів державного бюджету.

Особлива увага у роботі із зверненнями громадян приділяється розгляду звернень пільгових категорій населення. Серед заявників, які вказали свій соціальний стан:

- 105 звернень – від інвалідів І-ІІ-ІІІ груп;

- 89 звернень – від учасників бойових дій, учасників та інвалідів війни;

- 34 звернення – від ветеранів праці;

- 63 звернення – від учасників АТО та родичів учасників АТО;

- 40 звернень – від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь;

- 17 звернень – від дітей війни;

-  7 звернень – від інвалідів Великої Вітчизняної війни.

Безпосередньо до управління праці та соціального захисту населення Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації за звітний період 2018 року звернулося 1889 учасників АТО із заявами про призначення адресної допомоги на покриття житлово-комунальних послуг та отримання путівок на санаторно-курортне лікування дорослим та дітям віком до 14 років. На даний час 769 заяв повністю задоволено, що на 121 звернення або 15,73% більше в порівнянні з  аналогічним  періодом  минулого року. 

В зверненнях осіб пільгових категорій найчастіше порушувалися питання житлово-комунального обслуговування (оплата житлово-комунальних послуг, ремонт ліфтів, незадовільне водопостачання, благоустрій території, ремонт даху), отримання матеріальної допомоги, отримання субсидій,  поліпшення житлових умов  та інші.

З метою посилення взаємодії та урізноманітнення форм роботи з мешканцями району продовжується практика проведення особистих та виїзних особистих прийомів керівництвом райдержадміністрації. За звітний період керівництвом Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації було проведено 48 прийомів, на яких прийнято 244 громадянина та розглянуто 182 звернення.  

За результатами прийомів районною владою вжито необхідні заходи щодо реагування і залучення відповідних служб району для вирішення значної кількості проблем мешканців району. Виконанню таких звернень приділяється особлива увага та здійснюється контроль за   розв’язанням проблем, які спричинили звернення.

За звітний період керівництвом Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації було проведено 17 прямих «гарячих» телефонних ліній та прийнято 69 дзвінків. Питання, які були порушені в телефонних зверненнях зареєстровано, деякі з них було вирішено у найкоротші терміни.

За період з 01.01.2018 по 30.09.2018 571 звернення надійшло до адміністрації електронною поштою через «Інтернет-приймальню», що на 12 звернень більше, ніж за аналогічний період минулого року. Всі звернення зареєстровані та опрацьовані  у  встановлені терміни.

Систематично робота із зверненнями громадян перевіряється  управлінням з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації. Одночасно, спільно з представниками управління з питань звернень громадян  Київської міської державної адміністрації та комунальних підприємств району, проведено 16 виїзних  днів контролю з виходом на місце та детальним розглядом звернень за участю заявників, обслуговуючих служб та балансоутримувачів. За результатами роботи підготовлено та надано до КМДА відповідні акти.

Щомісячно, відповідно до затвердженого графіка, керівники структурних підрозділів Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації звітують про хід розгляду звернень у підпорядкованих підрозділах.

Відповідно до плану роботи щомісячно відділом організовуються та проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 9 засідань даної комісії та опрацьовано 9 звернень громадян. За результатами роботи комісії складено відповідні протоколи та підготовлені доручення, які виконані у визначений термін.

За звітний період проведено  перевірку роботи із зверненнями громадян в 9-ти

структурних підрозділах адміністрації.  Під час перевірок були надані необхідні рекомендації щодо посилення впливу на стан виконавської дисципліни. Результати перевірок доводились до відома керівників структурних підрозділів.  Під час перевірок порушень вимог чинного законодавства щодо звернень громадян не виявлено.

З метою підвищення рівня роботи із зверненнями громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду пропозицій, заяв і скарг на офіційному субвеб-сайті Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації розміщено інформацію  про діяльність місцевих органів державної влади, розміщені форми та зразки документів, тощо.

У межах своєї компетенції Солом’янська районна в місті Києві державна адміністрація намагається вирішити питання, порушені у зверненнях, або надати вичерпні роз’яснення по суті звернень. Аналіз роботи із зверненнями громадян та проведені перевірки засвідчують, що робота ведеться постійно і спрямована на її покращення. Існує контроль за відпрацюванням звернень громадян, недопущенням зволікання чи необ’єктивного підходу до вирішення проблем, порушених громадянами, вживаються заходи для якнайповнішого забезпечення захисту конституційних прав, свобод та інтересів мешканців Солом’янського району міста Києва.

Протягом 9 місяців 2018 року на адресу голови Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 47 подяк. 

 

Вся інформація

Яке враження на Вас справили умови для відвідувачів та процес надання адміністративної послуги?
Дуже задоволений
Задоволений
Відносно задоволений
Незадоволений