Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація

Новини підрозділів

Відділ роботи із зверненнями громадян

05-01-2018 Звіт роботи
Звіт роботи

Впродовж 2017 року до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації через відділ роботи із зверненнями громадян надійшло та було опрацьовано у встановлений термін 4885 звернень громадян.
У порівнянні з 2016 роком кількість звернень, що надійшли до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації збільшилася на 168 звернень або 3,43 %.

З них:
- 852 питання вирішено позитивно;
- на 3728 надані аргументовані роз’яснення.
За своїм характером письмові звернення, що надійшли протягом звітного періоду на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, розподілилися наступним чином:
- заяв -4551 (93,16 %);
- скарг – 323 (6,61%);
- пропозицій – 11 (0,22 %).
Впродовж 2017 року до відділу роботи із зверненнями громадян надійшло:
- 1792 звернення з Київської міської державної адміністрації (у 2016 році - 1985 звернень), серед яких 374 доручення голови Київської міської державної адміністрації;
- 198 звернень від депутатів Київської міської Ради;
- 186 звернень від Народних депутатів України;
- 107 звернень з Кабінету Міністрів України;
- 100 звернень з Адміністрації Президента України;
- 56 звернень з органів прокуратури України;
- 31 звернення з Верховної Ради України;
- 9 звернень від представника уповноваженого Верховної Ради України з прав людини;
- 5 звернень від уповноваженого Президента України з прав людини з інвалідністю.

Впродовж звітного періоду до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 827 колективних звернень (16,93 % від усіх звернень). У порівнянні з 2016 роком загальна кількість колективних звернень збільшилася на 24 звернення.
Найгостріші питання, що турбують мешканців району залишаються питання житлово-комунального господарства та благоустрою території, що складають - 4245 звернень (86,9%).

Серед основних питань:
- оплати квартир та комунальних послуг – 477 звернень;
- опалення – 475 звернень;
- благоустрою- 399 звернень;
- водопостачання – 368 звернень;
- поточного та капітального ремонту будинків – 358 звернень;
- будівництва та ремонт доріг – 205 звернень;
- ремонту сантехнічного обладнання та комунікацій – 164 звернення;
- работа ліфтів – 94 звернення;
- встановлення лічильників – 83 звернення;
- ремонту дахів – 72 звернення;
- облаштування дитячих майданчиків – 59 звернень та інші.

Солом’янською районною в місті Києві державною адміністрацією вживаються всі можливі заходи щодо вирішення якомога більшої кількості питань, порушених у зверненнях мешканцями району.
Друге місце за кількістю посідають звернення з питання житлової політики. Серед них найчастіше порушувалися питання щодо надання житла, приватизація житла та зарахування на квартирний облік.
Впродовж 2017 року до відділу роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади і організації надійшло 502 таких звернення (10,28%).
275 звернень або 5,63% надійшло з питання соціального захисту. Основні питання - це надання матеріальної допомоги, особливо на лікування та проведення операцій та отримання путівок на санаторно-курортне лікування.
За звітний період матеріальна допомога була призначена 1391 громадянину на загальну суму 1 235 235 грн. , а саме:
- 1264 громадянам призначена матеріальна допомога на суму 1 152 500 грн. за рахунок коштів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам»;
- 127 громадянам – на суму 82 735 грн. за рахунок коштів державного бюджету.
Особлива увага у роботі із зверненнями громадян приділяється розгляду звернень пільгових категорій населення. Серед заявників, які вказали свій соціальний стан:
- 205 звернень від інвалідів І –ІІІ груп;
- 71 звернення від ветеранів праці;
- 61 заявник з багатодітних сімей;
- 42 звернення від учасників АТО;
- 35 звернень від дітей війни;
- 34 звернення від учасників бойових дій;
- 20 звернень одиноких матерів;
- 19 звернень від родичів учасників АТО;
- 12 звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни (з них: 3 звернення задоволено, на 9 надані аргументовані роз’яснення);
- 5 учасників Великої Вітчизняної війни;
- 2 звернення від матерів-героїнь та інші.

Безпосередньо до управління праці та соціального захисту населення Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації впродовж 2017 року звернулося 774 учасника АТО із заявами щодо призначення матеріальної допомоги. На даний час 736 заяв повністю задоволено.
В зверненнях осіб пільгових категорій найчастіше порушувалися питання житлово-комунального обслуговування (оплата житлово-комунальних послуг, ремонт будинку, безкоштовне встановлення лічильників обліку гарячого та холодного водопостачання, ремонт санітарно-технічного обладнання у квартирах, ремонт квартир, ремонт даху), отримання матеріальної допомоги, отримання путівок на санаторно-курортне лікування, поліпшення житлових умов та інші.

З метою збільшення дієвої взаємодії та урізноманітнення форм роботи з мешканцями району продовжена практика проведення як особистих прийомів в Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації, так і виїзних особистих прийомів керівництвом адміністрації.
Особисто головою Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації у 2017 році згідно з графіком проведено:
- 22 особистих прийомів, під час яких розглянуто 114 звернень мешканців та прийнято 165 громадян;
- 20 виїзних прийомів, під час яких розглянуто 99 звернень мешканців та прийнято 137 громадян.

За звітний період у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації головою району було проведено 11 прямих «гарячих» телефонних ліній та прийнято 62 дзвінка.
Всі питання, які були порушені в телефонних зверненнях зареєстровано, деякі з них було вирішено у найкоротші терміни.

За звітний період 897 звернень надійшло до адміністрації електронною поштою, що на 162 звернення більше, ніж за минулий рік. Всі звернення зареєстровані та опрацьовані у встановлені терміни.
Впродовж 2017 року на адресу голови Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 29 подяк.
Систематично робота із зверненнями громадян перевіряється управлінням з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації. Одночасно, спільно з представниками управління з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації та комунальних підприємств району, проведено 15 виїзних днів контролю з виходом на місце та детальним розглядом звернень за участю заявників, обслуговуючих служб та балансоутримувачів. За результатами роботи підготовлено та надано до КМДА відповідні акти.

Відповідно до плану роботи щомісячно відділом організовуються та проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 12 засідань даної комісії та опрацьовано 12 звернень громадян. За результатами роботи комісії складено відповідні протоколи та підготовлені доручення, які виконані у визначений термін.

За звітний період проведено перевірку роботи із зверненнями громадян
в 12-ти структурних підрозділах адміністрації.
Під час перевірок були надані необхідні рекомендації щодо посилення впливу на стан виконавської дисципліни. Результати перевірок доводились до відома керівників структурних підрозділів.
У структурних підрозділах Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації чітко визначені посадові особи, відповідальні за роботу із зверненнями громадян. Обов’язки з ведення діловодства за зверненнями громадян зафіксовано в посадових інструкціях відповідних працівників.
При управлінні праці та соціального захисту населення Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації діє Центр правової допомоги киянам, які опинились в складних життєвих обставинах, де юрист-консульт надає безкоштовні послуги мешканцям району.
Так, за звітний період управлінням праці та соціального захисту населення надано 2 направлення на отримання безкоштовної правової допомоги.

З метою підвищення рівня роботи із зверненнями громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду пропозицій, заяв і скарг на офіційному веб-сайті Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації розміщено інформацію про діяльність місцевих органів державної влади, надаються безкоштовні правові консультації, розміщуються форми та зразки документів, тощо.

У межах своєї компетенції Солом’янська районна в місті Києві державна адміністрація намагається задовольнити прохання, порушені у зверненнях, або надати вичерпні роз’яснення по суті звернень. Аналіз роботи зі зверненнями громадян та проведені перевірки засвідчують, що робота ведеться постійно і спрямована на її покращення. Існує контроль за відпрацюванням звернень громадян, недопущенням зволікання чи необ’єктивного підходу до вирішення проблем, порушених громадянами, вживаються заходи для якнайповнішого забезпечення захисту конституційних прав, свобод та інтересів громадян Солом’янського району міста Києва.

Вся інформація

Яке враження на Вас справили умови для відвідувачів та процес надання адміністративної послуги?
Дуже задоволений
Задоволений
Відносно задоволений
Незадоволений