Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація

Новини підрозділів

Відділ роботи із зверненнями громадян

13-10-2016 Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян
Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян

За  9 місяців 2016 року  до Солом’янської  районної в місті Києві державної адміністрації через відділ роботи із зверненнями громадян надійшло та було опрацьовано у встановлені терміни 3232 звернення громадян. 

Спостерігається зменшення звернень (на 1043 звернення або 32,31%) в порівнянні з  аналогічним  періодом  минулого року.

Період часу

                                              9 місяців

2012 рік

  2013 рік

2014 рік

2015 рік

2016

Всього звернень  

3312

2911

2013

4275

3232

З них:

- 227 питань вирішено позитивно;

- на 2608  надані аргументовані роз’яснення.

За своїм характером письмові звернення, що надійшли протягом звітного періоду на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, розподілилися наступним чином:

- заяв -3045 (94,21 %);

- скарг – 170 (5,26%).

За 9 місяців 2016 року до відділу роботи із зверненнями громадян надійшло:

-   1403 звернення з Київської міської державної адміністрації (у 2015 році - 2379 звернень), серед яких 550 доручень голови Київської міської державної адміністрації;

-  859 звернень від заявників, які особисто звернулися до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації;

 -141 звернення від депутатів Київської міської Ради;

- 78 звернень від Народних депутатів України;

- 72 звернення з органів прокуратури України;

- 60 звернень з Адміністрації Президента України;

- 49 звернень з Кабінету Міністрів України;

- 15 звернень з Верховної Ради України.

Впродовж звітного періоду до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 518 колективних звернень (16,02 % від усіх звернень). У порівнянні з аналогічним періодом 2015 року загальна кількість колективних звернень збільшилася  на 129 звернень.

Найгостріші питання, що турбують мешканців району залишаються питання житлово-комунального господарства та благоустрою території, що складають - 2229  звернень (68,96%).

Серед основних питань:

- благоустрою – 302 звернення;

- оплати квартир та комунальних послуг – 232 звернення;                            

- поточного та капітального ремонту будинків – 168 звернень;

- ремонту сантехнічного обладнання та комунікацій – 106 звернень;

- будівництва та ремонт доріг – 80 звернень;

- ремонту або заміни  ліфтів – 70 звернень;

- встановлення лічильників – 64 звернення;

- незадовільний стан будинку – 57 звернень;

- ремонту дахів – 41 звернення;

- облаштування дитячого майданчика – 33 звернення  та інші.

Друге місце за кількістю посідають звернення з питань соціального захисту. Основні питання - це надання матеріальної допомоги, особливо на лікування та проведення операцій ,  отримання путівок на санаторно-курортне лікування.

За 9 місяців 2016 року до відділу  роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади  і організації  надійшло 461 таке звернення (14,26%).

За звітний період   матеріальна допомога була призначена 1077 громадянам на загальну суму 482 070 грн., а саме:

- 1019 громадянам призначена матеріальна допомога на суму 450 000 грн. за рахунок коштів міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам»;

- 58 громадянам – на суму 32 070 грн. за рахунок коштів державного бюджету.    

440 звернень або 13,61 % надійшло з питання житлової політики. Серед них найчастіше порушувалися питання щодо надання житла, отримання кімнати для проживання у гуртожитку, приватизації житла та  зарахування на квартирний облік.

Особлива увага у роботі із зверненнями громадян приділяється розгляду звернень пільгових категорій населення. Серед заявників, які вказали свій соціальний стан:

- 353 звернення від учасників АТО щодо надання матеріальної допомоги;

- 252 звернення від учасників бойових дій;

- 90 звернень від інвалідів І-ІІ-ІІІ груп;

- 47 звернень від ветеранів праці;

- 19 звернень від дітей війни;

- 23 заявник з багатодітних сімей;

- 11 звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни

-  6 звернень від учасників Великої Вітчизняної війни;

-  9 звернення одиноких матерів та інше.

Безпосередньо до управління праці та соціального захисту населення Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації за 9 місяців 2016 року звернулося 570 учасників АТО із заявами щодо призначення адресної допомоги на покриття житлово-комунальних послуг. На даний час 510 заяв повністю задоволено.

В зверненнях осіб пільгових категорій найчастіше порушувалися питання  житлово-комунального обслуговування (оплата житлово-комунальних послуг, безкоштовне встановлення лічильників обліку гарячого та холодного водопостачання, ремонт санітарно-технічного обладнання у квартирах, ремонт квартир, ремонт даху), отримання матеріальної допомоги, отримання путівок на санаторно-курортне лікування, поліпшення житлових умов  та інші.

З метою збільшення дієвої взаємодії та урізноманітнення форм роботи з мешканцями району продовжена практика проведення як особистих прийомів в Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації, так і виїзних особистих прийомів керівництвом адміністрації.

Особисто головою Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації  за вказаний період згідно з графіком  заплановано та проведено:

- 15 особистих прийомів, під час яких розглянуто 74 звернення мешканців та прийнято 104  громадянина;

- 17 виїзних прийомів, під час яких  розглянуто 67  звернень мешканців та прийнято 92 громадянина.

За звітний період 450 звернень надійшло до адміністрації електронною поштою, що на 73 звернення менше, ніж за аналогічний період минулого року. Всі звернення зареєстровані та опрацьовані  у  встановлені терміни.

Систематично робота із зверненнями громадян перевіряється управлінням з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації. Одночасно, спільно з представниками управління з питань звернень громадян  Київської міської державної адміністрації та комунальних підприємств району, проведено 9 виїзних  днів контролю з виходом на місце та детальним розглядом звернень за участю заявників, обслуговуючих служб та балансоутримувачів. За результатами роботи підготовлено та надано до КМДА відповідні акти.

Відповідно до плану роботи щомісячно відділом організовуються та проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 9 засідань даної комісії та опрацьовано  9  звернень громадян. За результатами роботи комісії складено

відповідні протоколи та підготовлені доручення, які виконані у визначені терміни.

За звітний період проведено  перевірку роботи із зверненнями громадян в 9-ти структурних підрозділах адміністрації.

Під час перевірок були надані необхідні рекомендації щодо посилення впливу на стан виконавської дисципліни. Результати перевірок доводились до відома керівників структурних підрозділів. 

Під час перевірок порушень вимог чинного законодавства щодо звернень громадян не виявлено.

При управлінні праці та соціального захисту населення Солом’янської  районної в місті Києві державної адміністрації діє Центр правової допомоги киянам, які опинились в складних життєвих обставинах, де юрист-консульт надає безкоштовні послуги мешканцям району.

Так, за звітний період управлінням праці та соціального захисту населення надано 3 направлення на отримання безкоштовної правової допомоги.

З метою підвищення рівня роботи із зверненнями громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду пропозицій, заяв і скарг на офіційному веб-сайті Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації розміщено інформацію  про діяльність місцевих органів державної влади, розміщуються форми та зразки документів, тощо.

В Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації і надалі продовжуватиметься робота із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушують громадяни, особливо соціально незахищених категорій, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивної, неупередженої і вчасної перевірки фактів, викладених у зверненнях.

Вся інформація

Яке враження на Вас справили умови для відвідувачів та процес надання адміністративної послуги?
Дуже задоволений
Задоволений
Відносно задоволений
Незадоволений