Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація

Новини підрозділів

Відділ роботи із зверненнями громадян

07-04-2016 Робота із зверненнями громадян
Робота із зверненнями громадян

Звіт щодо організації роботи із зверненнями громадян у Солом’янській районній в місті Києві державній адміністрації за І квартал 2016 року

За  І квартал 2016 року до Солом’янської  районної в місті Києві державної адміністрації через відділ роботи із зверненнями громадян надійшло та було опрацьовано 1251 звернення громадян.

Спостерігається  збільшення звернень (на 295 звернень або 23,58%) в порівнянні з  аналогічним  періодом  минулого року. 

Період часу

  І квартал

2012 рік

2013 рік

2014 рік

  2015 рік

2016 рік

Всього звернень 

1059

967

580

956

1251

З них:

- 51 питання вирішено позитивно;

- на  827  надані аргументовані роз’яснення.

За своїм характером звернення, що надійшли протягом звітного періоду на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, розподілилися наступним чином: заяви-1162 (92,88%), скарги-76 (6,07%), пропозиції-13 (1,04%).

За звітний період до відділу роботи із зверненнями громадян надійшло:

- 658 звернень з  Київської міської державної адміністрації надійшло (у 2015 році - 466 звернень), серед яких 304 доручення голови Київської міської державної адміністрації;

- 27 звернень з Адміністрації Президента України;

- 26 звернень від Народних депутатів України;

- 24 звернення від депутатів Київради;

- 22 звернення з органів прокуратури України;

- 14 звернень з Кабінету Міністрів України.

Впродовж звітного періоду до Солом’янської районної в місті Києві державної  адміністрації надійшло 181 колективне звернення  (що на 83 звернення більше, ніж за аналогічний період 2015 року).

Найчастіше в своїх зверненнях громадяни порушували наступні питання:

Житлово-комунального господарства: - 823  звернення (65,79 %)

Серед основних питань:

- оплати квартир та комунальних послуг – 101 звернення;

- опалення – 88 звернень;

- поточний та капітальний ремонт будинків –54 звернення;

- водопостачання – 35 звернень;

- ремонту або заміни  ліфтів – 31 звернення;

- будівництва та ремонт доріг – 15 звернень;

- ремонту дахів – 11 звернень;

- облаштування дитячих майданчиків – 5 звернень.

Друге місце за кількістю посідають звернення з питань соціального захисту. Основне питання - це надання матеріальної допомоги. За І квартал 2016 року до відділу  роботи із зверненнями громадян особисто та через органи влади  і організації  надійшло 301 звернення (24,06%).

На третьому місці-151 звернення або 12,07% з питання  житлової політики. Серед них найчастіше порушувалися питання щодо надання житла, приватизація житла та зарахування на квартирний облік.

Особлива увага у роботі із зверненнями громадян приділяється розгляду звернень пільгових категорій населення. Серед заявників, які вказали свій соціальний стан:

- 242 звернення від учасників АТО;

- 174 звернення від учасників бойових дій;

- 29 звернень від інвалідів І –ІІІ груп;

- 21 звернення від ветеранів праці;

- 8 звернень від дітей війни;

- 6 звернень одиноких матерів;

- 5 звернень від заявників з багатодітних сімей;

- 4 звернення від інвалідів Великої Вітчизняної війни (на 3 звернення надані аргументовані роз’яснення);

- 2 звернення від учасника Великої Вітчизняної війни та інші.

В зверненнях осіб пільгових категорій найчастіше порушувалися питання незадовільного житлово-комунального обслуговування, поліпшення житлових умов, отримання матеріальної допомоги, допомоги на лікування та інші.

З метою збільшення дієвої взаємодії з мешканцями району проводяться особисті прийоми керівництвом Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації та виїзні особисті прийоми.

На особистих прийомах за І квартал 2016 року розглянуто 72 звернення громадян.

Особисто головою за І квартал 2016  року  згідно з графіком  заплановано та проведено:

- 5 особистих прийомів, під час яких розглянуто 23 звернення мешканців та прийнято 27 громадян;

- 6 виїзних прийомів, під час яких  розглянуто 20 звернень мешканців та прийнято 23 громадянина.

Районною владою під час особистих прийомів громадян вживаються всі можливі заходи реагування із залученням відповідних служб району для вирішення якомога більшої кількості проблем мешканців району.

За звітний період 160  звернень надійшло до Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації електронною поштою через інтернет - приймальню, що на 48 звернень більше, ніж за аналогічний період минулого року. Всі звернення опрацьовані  у  встановлені терміни.

Систематично робота із зверненнями громадян перевіряється  управлінням з питань звернень громадян Київської міської державної адміністрації. Одночасно, спільно з представниками управління з питань звернень громадян  Київської міської державної адміністрації та комунальних підприємств району, проведено 3 виїзні  дні контролю з виходом на місце та детальним розглядом звернень за участю заявників, обслуговуючих служб та балансоутримувачів. За результатами роботи підготовлено та надано до КМДА відповідні акти.

Відповідно до плану роботи щомісячно відділом організовуються та проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 3 засідання даної комісії та опрацьовано  3  звернення громадян. За результатами роботи комісії складено відповідні протоколи та підготовлено доручення, які виконано у визначений термін.

За звітний період проведено  перевірку роботи із зверненнями громадян в 3-х структурних підрозділах адміністрації, а саме:

- управлінні будівництва;

- комунальному підприємстві «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом’янського району м. Києва»;

- відділі контролю за благоустроєм.

Під час перевірок порушень вимог чинного законодавства щодо звернень громадян не виявлено, за результатами складено відповідні акти, підрозділам надано методичні рекомендації для керівництва в подальшій роботі із зверненнями.

При управлінні праці та соціального захисту населення Солом’янської  районної в місті Києві державної адміністрації діє Центр правової допомоги киянам, які опинились в складних життєвих обставинах, де юрист-консульт надає безкоштовні послуги мешканцям району.

Так, за звітний період управлінням праці та соціального захисту населення надано 1 направлення на отримання безкоштовної правової допомоги.

З метою підвищення рівня роботи із зверненнями громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду пропозицій, заяв і скарг на офіційному веб-сайті Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації розміщено інформацію  про діяльність місцевих органів державної влади, розміщуються форми та зразки документів, тощо.

Протягом І кварталу 2016 року на адресу Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації надійшло 4 подяки.

Вся інформація

Яке враження на Вас справили умови для відвідувачів та процес надання адміністративної послуги?
Дуже задоволений
Задоволений
Відносно задоволений
Незадоволений