Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація

Новини підрозділів

Управління житлово-комунального господарства та будівництва

18-09-2017 Роз’яснення стосовно рахунків за житлово-комунальні послуги
Роз’яснення стосовно рахунків за житлово-комунальні послуги

У квитанціях за спожиту воду та водовідведення за серпень 2017 року, яку кияни отримають у вересні, відбулися деякі зміни, покликані надати споживачам більш детальну та зрозумілу інформацію. Про це зазначила під час прес-брифінгу щодо роз’яснення інформації в рахунках за житлово-комунальні послуги заступник директора структурного відокремленого підрозділу роботи зі споживачами ЦКС Вікторія Вітман.

Так, за її словами, міни стосуються таких полів:

- «борг/переплата» – містить дані про фінансовий стан в особовому рахунку на початок місяця, за який проводиться нарахування;

- «субсидія/пільга» – містить суму нарахованої у поточному місяці пільги або субсидії;

- «обов’язкова плата» – із приміткою про те, що зазначені суми мають інформаційний характер.

Також є нове поле у блоці нарахувань за холодну воду – «Для нарахувань на наступний місяць», в яке треба вносити покази квартирних лічильників.

У верхній частині повідомлення з’явився абонентський номер споживача. Окрім того, у кожному блоці є інформація про виконавця послуги.

Заступник директора Департаменту соціальної політики – начальник управління пільг, державної та регіональної допомоги КМДА Максим Бученко, розповів про зміни у процедурі надання субсидій, передбачених постановою КМУ № 509 від 18.08.2017.  Він підкреслив, що для отримання пільг споживачам необхідно вчасно розраховуватись за послуги ЖКГ.

Нагадаємо, відповідно до Закону «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», який набрав чинності 2 серпня 2017 року, абоненти повинні надавати постачальникам показання приладів обліку.

«Для нарахувань, які б відповідали фактичним обсягам споживання, необхідно щомісячно – після 10-го числа – повідомляти дані лічильників холодного і гарячого водопостачання», – наголосив Юрій Терещенко, заступник директора Розрахункового департаменту «Київводоканалу».

Передавати дані можна одним такими способами (на вибір):

  • записати показання у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах. Обов’язково зверніть увагу оператора на необхідність коректного внесення показань у систему;
  • через сайт vodokanal.kiev.ua:

- за посиланням: «Лічильники – надати показники»;

- за посиланням: «Особистий кабінет» (працює у тестовому режимі).

  • за допомогою мобільних додатків «Viber» і «Telegram». Для цього необхідно встановити будь-який із них на смартфон, знайти та приєднатись до паблік-аккаунту «Київводоканал», відправити тестове повідомлення. Далі потрібно діяти за інструкцією Viber-бота або Telegram-бота;
  • за телефоном контакт-центру «Київводоканалу»: (044) 202-02-02 – у будь-який час можна продиктувати дані на автовідповідач, не очікуючи з’єднання з оператором. Або ЦКС: (044) 247-40-40;
  • через центри обслуговування «Київводоканалу» та ЦКС;
  • через оновлений сайт «Центральної диспетчерської служби з питань житлово-комунального господарства» із розширеним спектром сервісів, на якому окремо виділені питання «Київводоканалу». 

Довідково.

Розпорядженням КМДА № 668 від 06.06.2017 затверджено нові тарифи на послуги з утримання будинків і прибудинкових територій. Нарахування за цим документом почали проводити з липня. Отже, у серпні за адресами, де виявлені випадки відсутності або неякісного надання послуг, здійснений перерахунок. Сума корегування відображена у графі «Перерахунок» платіжного повідомлення. Загалом у Києві за липень-серпень перерахунок склав майже 4,5 млн грн.

У тариф входять такі послуги:

  • технічне обслуговування ліфтів;
  • прибирання прибудинкової території;
  • прибирання сходових кліток;
  • обслуговування систем диспетчеризації;
  • освітлення місць загального користування;
  • технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем;
  • поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання;
  • полив дворів, клумб та газонів;
  • простій ліфтів;
  • технічне обслуговування та поточний ремонт систем протипожежної автоматики та димовидалення;
  • обслуговування димовентеляційних каналів. 

Джерело: http://kievcity.gov.ua/

Вся інформація

Яке враження на Вас справили умови для відвідувачів та процес надання адміністративної послуги?
Дуже задоволений
Задоволений
Відносно задоволений
Незадоволений