Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація

Казначейство інформує

25-03-2016 Дистанційне обслуговування клієнтів
Дистанційне обслуговування клієнтів

Переваги підключення до СДО «Клієнт Казначейства - Казначейство»:
- клієнти отримають можливість в режимі реального часу відстежувати стан рахунків;
- дозволить забезпечити повний цикл обслуговування розпорядників бюджетних коштів всіх рівнів;
- прискорити обробку інформації, скоротити час на казначейське обслуговування бюджетів;
- досягається значний економічний ефект завдяки суттєвій економії часу, зменшенню витрат на розхідні матеріали для друку та транспортування.

Нововведення СДО «Клієнт Казначейства - Казначейство», які відбулися в 2016 році:
• отримання та передача документів щодо планових показників (витяги з розпису державного бюджету, розподіли показників зведених кошторисів та планів асигнувань і реєстри змін до них, помісячні розподіли мІжбюджетних трансфертів за кодами бюджетів за відповідними місцевими бюджетами, кошториси та плани асигнувань тощо)
• завантаження інформації щодо бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань;

Стан запровадження СДО «Клієнт Казначейства - Казначейство»:
На сьогоднішній день близько 90 установ виявило бажання працювати в СДО «Клієнт Казначейства - Казначейство», які обслуговують в управлінні. З них 40 установ вже працюють в даній системі, вони можуть переглянуть рух коштів на власних рахунках та проводити по них платежі.

Вся інформація

Яке враження на Вас справили умови для відвідувачів та процес надання адміністративної послуги?
Дуже задоволений
Задоволений
Відносно задоволений
Незадоволений