Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація
Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація

Підрозділи

Управління (Центр) надання адміністративних послуг


E-mail Facebook

Контакти для звернень, відгуків та пропозицій


Начальник управління (Центру) – Бондаренко Людмила Михайлівна, кімната 159, тел.: (044) 207- 09-26.

Підпорядкованість управління – голові.


Список відповідальних працівників:

Заступник начальника управління – начальник відділу надання адміністративних послуг – Московченко Юлія Миколаївна, кімната 115а, тел.: 207-09-74.

Головний спеціаліст з питань управління персоналом

Головний спеціаліст з юридичних питань

Відділ надання адміністративних послуг:

Адміністратор – Барабаш Юлія Миколаївна;

Адміністратор – Блонська Юлія Юріївна;

Адміністратор – Ванюшева Олена Петрівна;

Адміністратор – Вєнік Аліна Валеріївна;

Адміністратор – Євгеньєва Олена Миколаївна;

Адміністратор – Золотаревська Тетяна Вікторівна;

Адміністратор – Золотарьова Тетяна Володимирівна;

Адміністратор – Іванов Богдан Григорович;

Адміністратор – Ільющенкова Ірина Василівна;

Адміністратор – Колесник Інна Іванівна;

Адміністратор – Колеснік Оксана Михайлівна;

Адміністратор – Колодій Світлана Миколаївна;

Адміністратор – Костенко Марина Владиславівна;

Адміністратор – Осіпчук Крістіна Олександрівна;

Адміністратор – Останкулова Анюта Іванівна;

Адміністратор – Погребна Вікторія Борисівна;

Адміністратор – Силенко Наталія Іванівна;

Адміністратор – Смотрицька Ірина Василівна;

Адміністратор – Старцева Світлана Олексіївна;

Адміністратор – Токова Ірина Борисівна;

Адміністратор – Хилько Олена Володимирівна;

Адміністратор – Царик Неля Анатоліївна;

Адміністратор – Шевченко Юрій Афанасійович;

Адміністратор – Шиманська Марина Валентинівна.

 

Відділ бухгалтерського обліку та звітності:

Начальник відділу – головний бухгалтер –

Головний спеціаліст – Майка Ольга Володимирівна, кімната 115, тел.: 243-04-80;

Головний спеціаліст – 


Адреса: 03020, м. Київ, просп. Повітрофлотський, 41

Телефони: 207-09-26, 243-04-80, 207-09-68, 207-09-74, 207-09-85, 207-09-38

Email: cnap@solor.gov.ua

Часи роботи:
понеділок - четвер з 9.00 до 18.00,
п'ятниця з 9.00 до 16.45,
перерва з 13.00 до 13.45.

Часи прийому громадян:
понеділок, середа: 09.00 – 18.00; вівторок, четвер: 09.00 – 20.00; п’ятниця: 9.00 – 16.45; субота: 9.00 – 16.00; без перерви на обід

Графік прийому громадян:

З питань отримання

адміністративних послуг

З питань оформлення паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон

понеділок, середа: 09.00 – 18.00;

вівторок, четвер: 09.00 – 20.00;

п’ятниця: 9.00 – 16.45;

субота: 9.00 – 16.00;

без перерви на обід

понеділок - четвер: 09.00 – 20.00;

п’ятниця: 9.00 – 16.45;

субота: 9.00 – 16.00;

без перерви на обід


Основні завдання управління (Центру):

- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора;

- організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших органів виконавчої влади.

 

Основні функції управління (Центру):

- забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;

- надає суб’єктам звернень вичерпну інформацію та консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг і видачі документів дозвільного характеру;

- приймає від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг та видачі документів дозвільного характеру;

- реєструє та подає документи (копії) на опрацювання відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг;

- видає або забезпечує направлення (у разі необхідності) через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

- забезпечує взаємодію між суб’єктами надання адміністративних послуг щодо надання адміністративних послуг;

- здійснює відповідно до законодавства України контроль за дотриманням строків надання адміністративних послуг;

- здійснює контроль за якістю надання адміністративних послуг, у тому числі шляхом проведення періодичних опитувань (анкетувань);

- забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції з питань, що належать до повноважень відділу;

- надає пропозиції щодо спрощення та оптимізації системи надання адміністративних послуг суб’єктам звернень;

- розробляє проекти розпоряджень адміністрації з питань діяльності управління, у разі необхідності бере участь у розробленні проектів розпоряджень адміністрації, проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;

- готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові адміністрації;

- розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян, запити і звернення народних депутатів України та депутатів Київської міської ради;

- забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;

- надає методичну допомогу суб’єктам надання адміністративних послуг з питань надання адміністративних послуг та видачі документів дозвільного характеру в межах наданих повноважень;

- забезпечує захист персональних даних;

- здійснює інші передбачені законом повноваження. 



Яке враження на Вас справили умови для відвідувачів та процес надання адміністративної послуги?
Дуже задоволений
Задоволений
Відносно задоволений
Незадоволений