- Житлово-комунальний сервіс
- Новини
- Житлово-експлуатаційні організації
- ОСББ (створення, функціонування)
- Технічна характеристика житлових будинків КП «Керуюча компанія»
- Ваш будинок
- Програма економічного та соціального розвитку м. Києва на 2017 рік
- Оперативно-диспетчерські служби
- Тарифи на житлово-комунальні послуги
- Інформація для співвласників багатоквартирних будинків
- Енергозбереження
- Корисна інформація
- Підприємництво
- Розвиток району
- Солом'янка спортивна
- Громадськість району
- Громадський бюджет
- Про район
- Фотогалерея
- Відео
Консультації
Торгівля
На виконання доручень Кабінету Міністрів України на території району щоп’ятниці та щосуботи проводяться ярмарки по продажу сільськогосподарської продукції та продовольчих товарів.
Фахівцями відділу торгівлі та споживчого ринку розроблені заходи по підготовці та проведенню ярмарків, визначені відрізки вулиць для розміщення учасників з урахуванням спеціалізації, попиту населення та безпеки руху.
До участі у ярмарках залучаються виключно сільськогосподарські виробники, підприємства харчової переробної промисловості міста Києва та регіонів України.
2. Як дізнатися про графік проведення ярмарків на території району?
Зателефонувати:
- безпосередньо до відділу за тел. 207-09-82, 207-09-83;
- до довідкової адміністрації за тел. 207-09-68
або переглянути розділ «Ярмарки району» на ВЕБ-сайті Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації.
3. Які права споживача при придбанні товару належної якості?
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»
споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів не рахуючи дня купівлі.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
4. Які права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості?
Відповідно до ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1. пропорційного зменшення ціни;
2. безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3. відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1. розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2. вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника).
У разі придбання споживачем продовольчих товарів неналежної якості продавець зобов’язаний замінити їх на товари належної якості або повернути споживачеві сплачені ним гроші, якщо недоліки виявлено у межах строку придатності.
Головне управління Держпродспоживслужби у м. Києві
м. Київ, 04053, вул. Некрасовська, 10/8,
В. о. начальника Рубан О. М., тел.: (044) 486-54-86.